Muze schreef:Als je met 1 voer klaar wilt zijn is pavo inshape wellicht iets?
Horseloverl schreef:Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.
Christina schreef:Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website
Horseloverl schreef:Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.
sanne83 schreef:Horseloverl schreef:Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.Christina schreef:Plus, eiwit 16,1%, bodybuilder eiwit 17,8%. Staat gewoon op de website
Dank! VREp en EWpa staat er niet bij toch?Horseloverl schreef:Ik voer er graag vitalbix bij. Bodybuilder van mijten heb je niks aan qua spieropbouw en kracht als je niet minimaal een half uur fanatiek werkt met je paard volgens vertegenwoordiger.
Welke vitalbix voer je?
Bodybuilder van mijten is volgens mij vrij hoog in suiker en zetmeel. Is op basis van rijstzemelen.
Gebruikers op dit forum: YandexBot en 4 bezoekers