Vleddertje1 schreef:Pavo inshape is ook een mooi product...ik weet dat pavo slecht ' bekend' staat maar ze hebben tegenwoordig ook mooie producten ertussen zitten...zoals deze..laag in suikers en zetmeel,mooie ingrediënten en hoog eiwitpercentage voor spieropbouw evt in combi met een grasbrok..heb je goede en gezonde basis..
Zelf een pony die slecht reageert op lucerne en die voer ik naar tevredenheid de agrobs grun musli..maar dat bevat wel wat minder eiwitten..
Sammiex2000 schreef:Geef je daar dan ook nog wat bij? Luzerne voor de spieren oid?
Daihyo schreef:Gaucho: dat is toch de nieuwe naam/samenstelling van de Fetura? Weet jij of de samenstelling ook gewijzigd is?
Sammiex2000 schreef:Vleddertje1 schreef:Pavo inshape is ook een mooi product...ik weet dat pavo slecht ' bekend' staat maar ze hebben tegenwoordig ook mooie producten ertussen zitten...zoals deze..laag in suikers en zetmeel,mooie ingrediënten en hoog eiwitpercentage voor spieropbouw evt in combi met een grasbrok..heb je goede en gezonde basis..
Zelf een pony die slecht reageert op lucerne en die voer ik naar tevredenheid de agrobs grun musli..maar dat bevat wel wat minder eiwitten..
Ertenvlokken, soja en Rietmelasse vind ik niet heel mooi... jammer want het ziet er verder goed uit. Die muesli ben ik idd ook heel enthousiast over, maar bek bang dat ik dan eiwitten tekort kom en er zit vgm ook niet een volledig vitaminen complex in
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 7 bezoekers