Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Sharel schreef:Als ik mijn paard 4-5/week rijd of meer merk ik gewoon dat z’n energie ver te zoeken is. Onbeperkt voordroog is het enige dat ze krijgen naast de 2 kg prestatiebrok met 50 gram Vital. Wat is nou echt een goede sportbrok voor dressuurpaarden met langzaam vrijkomende energie, waar relatief weinig van gevoerd hoeft te worden.
P.s. Ik heb op bokt al vele topics gelezen maar zie vaak soortgelijke vragen voor paarden die toch wel echt op een ander niveau in training staan, jonger zijn of wel wat meer energie uit zichzelf hebben, vandaar dat ik toch zelf een topic geopend heb.
Change3x schreef:Pavo Energy Control
https://www.pavo.nl/sport/producten/pav ... 5nEALw_wcB
Hoge energiewaarde met langzaam vrijkomende energie. Mijn paarden die wat extra’s nodig hebben krijgen dit. Vind het goed spul.
Change3x schreef:Niet alle paarden kunnen het doen op een beetje vitaminenkorrels. 2 kilo vind ik niet zo schokkend of extreem veel. Ze zouden echter op een prestatie brok toch wel voldoende of meer energie moeten hebben.
Heb je al eens een bloedonderzoek laten doen? En hoe zien je trainingen eruit?
Sharel schreef:Heleennn schreef:Mijn dressuurpaard gaat erg goed op fiberforce van cavalor maar dat valt per definitie niet onder traditioneel 'krachtvoer'.
Dank je wel!
Hoeveel Fiberforce voer je per voerbeurt?
Gebruikers op dit forum: __Leonie, Colien, LuffB, M_arjolein en 15 bezoekers