Zuidpool schreef:Jepaardgezondenfit wordt hier heel goed gegeten. Ik heb uitgerekend dat ik met deze vitamine en mineralenbrok In mijn situatie het best aanvul.
Verder heb je bv marstall force. Heel veel mensen hier voeren het. In marstall zit wel extra ijzer, hetgeen in NL al veel in ruwvoer zit.
Victorious secret schijnt ook goed te zijn maar dat lusten schijnbaar weinig paarden.
En voeren met een beetje geweekte ontsuikerde bietenpulp?
Jetta schreef:Mijn paard laat iets liggen als hij het niet nodig heeft... stevig koudbloed model, sensibel, natuurpaard.
xDeewii schreef:Duhelo schreef:Lexa winter cob wordt super graag gegeten.
Okee heb het even opgezocht! Kan niet precies vinden hoeveel suiker er nou in zit maar zal waarschijnlijk niet veel zijn? Koop je dit online?
Blackberry28 schreef:Pavo Vital, wordt goed gegeten,zelfs mijn zeer kieskeurige ruin bleef dit eten en was net als die van jou met voer. Een maandje eten en dan hoefde meneer het niet meer.
hoefnageltje schreef:Jaaaaa! De Balancer van jepaardgezondenfit was voor mijn paard (tinker) dé oplossing.
Van alle verantwoorde vitaminebrokjes is dit de enige die graag gegeten wordt.
Vitalbix ging even goed, maar werd al snel geweigerd. Metazoa moest ie al helemaal niks van hebben.
Dolblij met deze balancer.
xDeewii schreef:Hallo allemaal,
Al bijna een jaar voer ik nu een mineralen brok aan mijn paard op advies van de dierenarts. Het is namelijk een haflinger die snel dik wordt.
We zijn begonnen met Vitalbix dat at hij ongeveer een week en daarna liet hij het liggen. Tussendoor ook oerbalans geprobeerd hierbij hetzelfde probleem.
Door veel goede verhalen over Metazoa, ben ik dat gaan voeren (Metazoa Timothee). Dit heeft hij een halfjaar prima gegeten. Maar nu opeens laat hij dit ook liggen.
Mijn vraag aan jullie welke mineralen brok raden jullie aan? Er is van Metazoa ook een Superfit brok variant dus ik dacht misschien die proberen? Ik zie ook veel goede recensies over Cavalor Fiberforce, maar vraag me af of daar genoeg vitaminen in zitten.
Ik hoor graag jullie mening