Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mlooijer schreef:Hij kan gewoon gras eten maar krijgt wel minder binnen.hij trekt het los met zijn ondertanden en als het langer is dan heeft hij nergens problemen mee.
marionblo schreef:Kan het zijn dat hij weer last heeft van zijn tanden? Dat er weer tanden zijn aangetast door de EOTRH?
Alleen een röntgenfoto kan dat uitwijzen.
Sas_Mon schreef:Ik zou beginnen met meer hooi. Tot je sochtends nog hooi in zijn stal vind van de vorige avond omdat het niet op is. Als dat niet genoeg is zou ik iets met veel eiwitten toevoegen. Eiwitten zijn de bouwstoffen van spieren en als ie die te kort komt dan eet ie zijn eigen spieren op. Er zijn verschillende goede eiwitbronnen voor paarden zoals lucernebrok, soyaschroot en eiwitpoeder. Ook zijn er speciale "toppings" met veel eiwit die voeren als bix zoals subli atleet.
maralyn schreef:Sas_Mon schreef:Ik zou beginnen met meer hooi. Tot je sochtends nog hooi in zijn stal vind van de vorige avond omdat het niet op is. Als dat niet genoeg is zou ik iets met veel eiwitten toevoegen. Eiwitten zijn de bouwstoffen van spieren en als ie die te kort komt dan eet ie zijn eigen spieren op. Er zijn verschillende goede eiwitbronnen voor paarden zoals lucernebrok, soyaschroot en eiwitpoeder. Ook zijn er speciale "toppings" met veel eiwit die voeren als bix zoals subli atleet.
Én ik zou vetten toevoegen!!
Die zijn heel belangrijk voor opbouwen van spieren maar ook voor de herstel er van.