D&H Fibergy of soortgelijk ruwvoer product proberen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saar4

D&H Fibergy of soortgelijk ruwvoer product proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 13:10

Ik ben op zoek naar een aanvulling op het ruwvoer en heb mijn oog op de Fibergy van Dodson&Horrell laten vallen. Ik heb echter een zeer moeilijke eter die door medicatie (Prascend) vrijwel niks meer lust en zou het daarom graag eerst uit willen proberen.

Is er iemand die dit voert en mij een kleine hoeveelheid zou willen opsturen (uiteraard tegen betaling)? Ik woon zelf in regio Utrecht, dus ik kan het ook ophalen als je toevallig in de buurt woont.

Ik houd me ook aanbevolen voor andere soortgelijke producten (ruwvoer geschikt voor paard dat moeite heeft met hooi kauwen, suikers/zetmeel <10%).

KLC

Re: D&H Fibergy of soortgelijk ruwvoer product proberen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 16:09

Mocht je niemand vinden die het gebruikt, www.rwdh.nl verkoopt D&H en toen ik daar nog bestelde kreeg ik bij elke bestelling wel proefzakjes. Dus zou hem dan ff mailen voor een proefzakje.

Saar4

Re: D&H Fibergy of soortgelijk ruwvoer product proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 16:15

Bedankt voor je reactie. Ik heb Rene Wielens meerdere keren gemaild voor een proefzakje maar nooit een reactie gekregen. Vandaar dat ik het via deze weg probeer.