Agrobs paardenvoer

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xLiez

Agrobs paardenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 14:29

Sinds een aantal maanden ben ik overgestapt op Agrobs voer en ben er erg tevreden over.
Ik voer nu zelf de AlpenGrün Pellet en soms de muesli erdoorheen. Er zijn vast meer mensen die dit voer aan hun paard geven vandaar dat ik een topic aangemaakt heb om ervaringen te delen.

Weet iemand of er een lijst is met verkooppunten in nederland? Ik zie dat ik het overal wel kan bestellen maar het zou ook makkelijk zijn als je het ergens op kan halen. Ik woon zelf in friesland en volgens mij is hier geen afhaalpunt helaas.

Svadilfari1

Re: Agrobs paardenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 15:03

Nee geen idee. Maar lees graag mee mbt het Noorden ik haalde het eerder in Duitsland bij de equiva in Leer.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:44

Geen agrobs, maar wel equifyt. Dat is 1 bedrijf. Ben echt super fan. Mijn 21 jarige krijgt de gold. Daar zitten veel eiwitten in, waar ze het heel goed op doet. En mijn 10 jarige krijgt de herbs, laag in suikers en zetmeel. Geheel granen vrij allebei. Wat echt mijn voorkeur heeft.

Ik kom niet uit het noorden, dus aan adressen kan ik je ook niet helpen. Er staat wel een verdeelpunten lijst op de site van equifyt.

roekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:47

Ik weet dat handelsonderneming boxem in annen het verkoopt. Is in Drenthe....

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:48

Ja ik voer het nu al vele jaren. De Alphengrun muesli en de mash. Sinds kort ook de protien flakes. Heel tevreden over dus. Geef er wel een vitaminekorrel bij van een ander merk.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 21:44

Ik bestelde eerder bij René wielens.
Laatste keer bij becidor besteld en helemaal tevreden over.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 21:50

Muze schreef:
Ik bestelde eerder bij René wielens.
Laatste keer bij becidor besteld en helemaal tevreden over.

Ik bestel het ook bij becidor, als het goed is kan mijn staleigenaresse het straks ook bestellen via equifyt (die levert voer bij ons op stal). Maar ze gaat pas eind van de maand voer bestellen maar ik heb het bijna op haha.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:09

Ik geef de lucerne cobs, en ben heel tevreden. Een van de enige die je niet hoeft te weken.

Wel lastig aan te komen..
Ik heb 'm nu van ruitersport Limburg in schinveld(provincie Limburg). Best een eind rijden maar dan pak ik meerdere zakken op voorraad.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:43

Veulen84 schreef:
Geen agrobs, maar wel equifyt. Dat is 1 bedrijf. Ben echt super fan. Mijn 21 jarige krijgt de gold. Daar zitten veel eiwitten in, waar ze het heel goed op doet. En mijn 10 jarige krijgt de herbs, laag in suikers en zetmeel. Geheel granen vrij allebei. Wat echt mijn voorkeur heeft.

Ik kom niet uit het noorden, dus aan adressen kan ik je ook niet helpen. Er staat wel een verdeelpunten lijst op de site van equifyt.

Ehm verslik me nu even, Agrobs en Equifit 1 bedrijf??? Agrobs is een Duits merk en Equifit is Nederlands. Weinig 1 bedrijf. Het kan zijn dat Equifit een dealer is voor Nederland, maar het zijn echt 2 verschillende merken.

Ik voer Wiesencobs en Kraftpaket van Agrobs. Kan het nu nog gewoon in Dld bestellen, maar moet ook kijken voor een Nederlands verkoopspunt. Ben er wel super tevreden over. Ze eten het geweldig goed. En ik gebruik het bij 1 paard als complete hooivervanger.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 22:56

Equifyt is inderdaad een dealer van Agrobs! Ze leveren ook bij ons op stal.

Ik gebruik de alpengrün muesli ook naast de pellets. Ruikt heerlijk en beide koudbloeden eten het graag. Iemand ervaring met de seniormineral? Mijne krijgt nu pavo vital maar wil misschien ooit eens overstappen. Mijn pony is begin dit jaar 18 geworden!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 15:16

Voert er iemand van jullie de kraftpaket? Ik voer nu de alpengrün pellets maar mijn pony mist net dat extra beetje power. Kraftpaket is ook voor paarden met ondergewicht maar daar heeft de mijne geen last van :')

Manadeluca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:22

Ik dacht dat Equifyt Belgisch is, het voer wordt samengesteld en verpakt in Alken.

Agrobs en St Hippolyt hebben geloof ik ook wat gemeen met elkaar.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:55

xLiez schreef:
Voert er iemand van jullie de kraftpaket? Ik voer nu de alpengrün pellets maar mijn pony mist net dat extra beetje power. Kraftpaket is ook voor paarden met ondergewicht maar daar heeft de mijne geen last van :')

Imo is kraftpaket echt een hooivervanger met een beetje extra. En erg geschikt voor paarden die op gewicht moeten komen of blijven. Bij een op gewicht paard, of te dik paard zou ik geen kraftpaket gebruiken.
Die van mij krijgen naast wiesencobs en kraftpaket Happy Summer Mix van Horsefood. Laag in suikers en zetmeel, alle vitamientjes en mineralen zitten erin, en geeft wel meer energie zonder overdosis.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 21:18

rina schreef:
xLiez schreef:

Imo is kraftpaket echt een hooivervanger met een beetje extra. En erg geschikt voor paarden die op gewicht moeten komen of blijven. Bij een op gewicht paard, of te dik paard zou ik geen kraftpaket gebruiken.
Die van mij krijgen naast wiesencobs en kraftpaket Happy Summer Mix van Horsefood. Laag in suikers en zetmeel, alle vitamientjes en mineralen zitten erin, en geeft wel meer energie zonder overdosis.

Oeh dat voer ken ik niet, ik ga het even opzoeken. Hij haalt nu net iets te weinig kracht uit de alpengrun muesli helaas want vind het erg fijn voer!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 21:52

Ik ben er helemaal weg van. Die van mij kregen voorheen Care4life, maar altijd opgeblazen paarden. Ze krijgen nu een jaar of 2 HSM en ze zien er zoveel beter uit. Energie genoeg, maar geen overdosis :D

Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 22:37

Wij verkopen en leveren oa Agrobs
www.voervoorpaarden.nl

bezorgen vanaf €100 gratis binnen 100km vanaf Echten (Drenthe) anders €7,50 bezorgkosten. Afhalen kan natuurlijk ook op afspraak

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:28

Klein schopje..

Hoe bevalt hier de naturmineral danwel de seniormineral?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:36

Mij bevalt de naturmineral heel goed. Ze eten het graag, je voert er maar weinig van en ze doen het er goed op.

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:37

Zijn het gewone kleine brokjes?

Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:48

Muze schreef:
Zijn het gewone kleine brokjes?

Ja klopt zijn kleine brokjes

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:57