Valeriaanwortel en duivels klauw pharmahorse

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nienke_layla

Valeriaanwortel en duivels klauw pharmahorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 14:37

Hoihoi,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die bekend zijn met de nieuwe producten van pharma horse RED. Ik heb twee paarden waarvan eentje baat zou kunnen hebben bij valeriaanwortel omdat ze heel erg onzeker en nerveus kan zijn. Ze krijg al magnesium en we hebben de chill pill van ecostyle ook geprobeerd maar prijstechnisch is die dan duurder. Aangezien we voorlopig niet op wedstrijd kunnen hoef ik nu ook geen rekening te houden met eventuele doping.

Voor m’n ander paard is duivelsklauw interessant, al een wat ouder paard die door een peesblessure die ze gehad heeft alleen recreatief nog gereden worden.

Ik ben benieuwd naar ervaringen!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 14:41

Duivelsklauw ben ik altijd zeer tevreden over geweest. Ik pak wel de stukjes en niet de gemalen maar weet niet welke pharmahorse verkoopt en wat je zelf fijner vind. Ik bestel bij Pit&Pit

eukje

Re: Valeriaanwortel en duivels klauw pharmahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:30

Ik gebruik al zo'n 2 jaar duivelsklauw van Horseflex als natuurlijke 'pijnstiller' voor mijn oudere paard.
Ben er erg tevreden over.
Een navulzak is net zo duur als bij Pharmahorse....

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 15:46

AaronYve schreef:
Duivelsklauw ben ik altijd zeer tevreden over geweest. Ik pak wel de stukjes en niet de gemalen maar weet niet welke pharmahorse verkoopt en wat je zelf fijner vind. Ik bestel bij Pit&Pit

eukje schreef:
Ik gebruik al zo'n 2 jaar duivelsklauw van Horseflex als natuurlijke 'pijnstiller' voor mijn oudere paard.
Ben er erg tevreden over.
Een navulzak is net zo duur als bij Pharmahorse....

Oh super fijn dat het positief werkt! Ik ga die dan zeker mee bestellen. Bij Pharma horse hebben ze de 'stukjes'.
Ik heb meerdere supplementen nodig dus vandaar dat ik alles voor een halfjaar meestal bij Pharma horse bestel, krijg je ook gelijk gratis producten die ik altijd kan gebruiken. Bedankt voor de reactie!

Ben nu nog benieuwd naar de valeriaanwortel :o

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:09

Ik volg! Wilde zelf al een topic aanmaken over ervaringen van Valeriaanwortel van Pharmahorse maar toen kwam ik op deze terecht. Ik zit er ook aan te denken om mijn paarden op de valeriaanwortel te zetten wanneer dat het nodig is. Ik voer al jaren supplementen van Pharmahorse waar ik zeer tevreden over ben.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:16

Ik gebruik ook naar volle tevredenheid duivelsklauw. Ook de stukjes wortel.

Laatste levering heb ik bij Annies heilzame kruiden besteld, veel en veel goedkoper dan bij de paardenwinkels. Ze heeft heel veel kruiden, ik verwacht dat valeriaan er ook wel tussen staat.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:31

Ik bestelde valeriaanwortel bij Baroen, die was het best geprijsd. Ben er zeer tevreden over.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:31

Ik zie alleen wel het volgende staan bij de valeriaanwortel van Pharmahorse: *Evaluatie gezondheidsclaims zijn lopende.
Iemand enig idee waar dat betrekking op heeft?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:37

Wat doet duivelskauw ?

En hoe lang blijft de Valeriaanwortel in het bloed bij een paard?

nienke_layla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-20 20:03

jansje73 schreef:
Wat doet duivelskauw ?

En hoe lang blijft de Valeriaanwortel in het bloed bij een paard?

Duivelsklauw; Het ondersteunt gewrichtsflexibiliteit en draagt bij tot het behoud van de gewrichtsgezondheid. Word ook wel een natuurlijke pijnstiller genoemd. Ik geef het aan mijn iets wat ouder wordende paard, begint toch wat stijver te worden. Ik heb wel het idee dat het helpt. Gebruik het nu 3 weken ongeveer en met rijden lijkt ze minder te sloffen, maar tilt nu echt haar benen op.

Ik zou niet weten hoe lang deze supplementen in het bloed blijven zitten, misschien zou je dat kunnen vragen aan Pharma horse zelf.

marley93 schreef:
Ik zie alleen wel het volgende staan bij de valeriaanwortel van Pharmahorse: *Evaluatie gezondheidsclaims zijn lopende.
Iemand enig idee waar dat betrekking op heeft?

Dat vroeg ik me ook af ja.. Waarschijnlijk omdat het geen dierenartsen zijn/geen echte diergeneesmiddelen en ze officieel niet mogen zeggen of het bij bepaalde kwalen kan helpen.

Utixo schreef:
Ik gebruik ook naar volle tevredenheid duivelsklauw. Ook de stukjes wortel.

Laatste levering heb ik bij Annies heilzame kruiden besteld, veel en veel goedkoper dan bij de paardenwinkels. Ze heeft heel veel kruiden, ik verwacht dat valeriaan er ook wel tussen staat.

Had het gezien ja, alleen dan kom je op hetzelfde bedrag uit als je de verzendkosten erbij rekent. Bij pharmahorse heb je dat weer niet, maar als je idd meerdere kruiden zou bestellen is het misschien wel voordeliger.