Hoe lang traumeel s druppels geven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Hoe lang traumeel s druppels geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-20 18:35

Hallo,,

Mijn paardje kreeg opeens last van z'n rug met opzadelen. Het zadel is onlangs nog gecontroleerd. Hij liep ook wat stijf van achter. Benen waren verder niet warm en er zat geen vocht in. Hij liep niet kreupel maar ook niet dat je zegt hij liep helemaal oké. Ben toen op advies van de fysio traumeel s druppels sinds vorige week woensdag gaan gegeven, twee maal daags in combinatie met traumeel s gel. Dit smeer ik op z'n rug. En kan zeggen het gaat fantastisch. Wist niet dat je na een week al zo fijn verschil kan zien. De stijfheid is al een stuk minder en zijn rug is meer ontspannen, net als zijn bekken. Hij begint zelfs weer het gedrag te vertonen dat hij continu wil draaien op de poetsplaats zodra hij ongeduldig wordt. Ook staat hij weer rustig stil met opzadelen en gooit hij zijn oren niet meer in de nek of gaat happen.

Nu zie ik op de traumeel s gel staan dat je het maximaal 4 weken ongeveer mag geven, echter zie ik bij de druppels niks staan. En vroeg mij af of je dat ook maar de maximale duur mag geven. Weet iemand dit? Ik wil het voor de zekerheid de maximale duur aanbieden, omdat het effect nu al heel erg positief is.

Alvast bedankt,