Te dun als je het mij vraagt zeker gezien het ras.
Ik werd er zo verdrietig van, eerst je paard hoefbevangen, toen PPID en nu dan ook nog zo schraal. Hij had ook totaal geen energie meer.
Door al het gedoe besloten om mijn vriend dichter naar huis te verhuizen, 800m lopen in eigen beheer, super veel naar buiten op een grote paddock met vriendjes geen sprietje gras meer en slowfeeders vol met hooi van een uitgebloeide kruidenweide zonder kunstmest. Hij knaptte ontzettend op, kreeg weer volop energie en van dat naderende pensioen wat ik voor ogen had is nog totaaaaal geen sprake

Maar, nu krijg ik weer opmerkingen dat hij te dik is. Hij ging 'te dun' de winter in, mensen raadde me aan dat hij iets moest bijkomen voor de winter. Nu is hij wat bijgekomen en nu is hij weer te dik? Ik weet het ook niet meer want in mijn beleving zit er weinig tussen.

Zo ziet hij er nu uit.
Even voor de duidelijkheid toen mensen dit zeiden was hij natuurlijk niet zo dun als op foto 1. Hij was toen al wat bijgekomen maar je zag nog wel een klein stukje van zijn ribben. Zoals op de foto hieronder. Nu is dat stukje niet meer zichtbaar (wel voelbaar) en nu is hij te dik? Wat vinden jullie? Hebben jullie tips?

Zo zag hij eruit toen mensen mij aanraadde dat hij voor de winter zeker nog wat bij moest komen
Hij krijgt dus hooi uit slowfeeders en pavo vital met een heel klein handje eggersmann revital cubes want anders eet hij zijn balancer niet (meneer is extreem kieskeurig waarschijnlijk een bijwerking van de prascend). Ik heb gluco balance geprobeerd maar wil hij ook niet, op geen enkele mogelijke manier (ik heb er bonbons van gemaakt en allemaal andere trucjes, zodra hij het proeft spuugt hij het uit