Wanneer geef jij supplementen aan je paard?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLiez

Wanneer geef jij supplementen aan je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 22:13

Puur uit nieuwsgierigheid vraag ik mij af of het uit maakt wanneer je de supplementen aan je paard geeft.
Geef je deze 's ochtends of juist 's avonds bij het krachtvoer? En waarom?

Bij ons krijgen ze 's ochtends en 's avonds krachtvoer. Ik doe nu de supplementen in het avond bakje maar daar zit verder geen reden achter. Ben wel benieuwd wat bij jullie het beste werkt of dat het misschien zelfs helemaal niks uit maakt.

roekes

Re: Wanneer geef jij supplementen aan je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:17

Op je vraag wanneer ik supplementen geef kan ik antwoorden dat ik ze geef als uit bloedonderzoek is gebleken dat er een tekort is. Als er een supplement gevoerd moet worden geef ik wat nodig is per dag. 1, 2 of zelfs 3x daags.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:19

Vanuit mijn eigen ervaring met supplementen en sporten is dat ik als mens die het beste kon nemen na het sporten dus dat is ook wanneer ik het paard geef. 2 kopjes musli met zn supplementen erdoor. Dus los van de standaard voerbeurten (Ik ga 7 dagen p week dus kan gewoon zelf geven)

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 22:21

Na het werken krijgt Eros wat slobber met zijn supplementen erdoorheen. Anders wil meneer het niet :p