Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noraafjord schreef:Ik zou graag de foto's wel willen zien. Zit er ook over te denken om misschien een van de twee te gaan voeren voor mijn oudere fjord. Dus ben erg benieuwd hoe het eruit ziet.
Aan de hand daarvan kan ik kijken welke mij fijner lijkt.
Colaaa schreef:Ik lees even mee!
Mijn shetje van 35 met PPID kan zijn hooi niet zo best meer kauwen,luzerne gaat nog maar hij heeft het liever in ‘pap’ vorm, hij krijgt al seniores priores van subli, zou ik de fibre beet daar mee kunnen combineren ?
Wendie1992 schreef:Colaaa schreef:Ik lees even mee!
Mijn shetje van 35 met PPID kan zijn hooi niet zo best meer kauwen,luzerne gaat nog maar hij heeft het liever in ‘pap’ vorm, hij krijgt al seniores priores van subli, zou ik de fibre beet daar mee kunnen combineren ?
Ik zou de pavo nuggets is proberen moet je ook weken maar is ook een ruwvoer vervanger die zou je met seniors priores kunnen combineren
Colaaa schreef:Ik lees even mee!
Wendie1992 schreef:Colaaa schreef:Ik lees even mee!
Ik ben zelf gestopt met het voeren van sp. Ivm. Dat er toch echt wel wat suikers en zetmeel in zit..
Ben over gegaan op de pavo: speedybeet , fibrebeet en fibre nuggets. En hier combineer ik een beetje mee. Ook in deze producten zit een beetje suikers maar lang niet zo veel als ze sp. In de speedybeet zit uit m'n hoofd maar 4 of 5 % suikers in. Verder geen melasse of granen of zetmeel. En mijn paard heeft ook ppid..
Maar mijn paard eet nog wel hooi/kuil. Hij krijgt t er bij als extraatje