Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jansje73 schreef:Zo kwam ik ook een site tegen dat er 11 redenen zijn om Kurkuma-zwarte peper aan je paard te geven en dat zijn:1: Het is sterkt ontstekingsremmend 2: Het werkt kanker remmend 3:Het is een natuurlijke pijnstiller 4:Het verbeterd het leververmogen 5: Het is goed voor darmen en verteringssysteem 7:Verhoogd het weerstand 8:Helpt bij lever-gal kwalen 9:Helpt tegen overgewicht 10:Het voorkomt spierschade en helpt tegen spierpijn en 11:Het verlicht reuma/artrose/artritis en gewrichtspijn.
Roodvos schreef:jansje73 schreef:Zo kwam ik ook een site tegen dat er 11 redenen zijn om Kurkuma-zwarte peper aan je paard te geven en dat zijn:1: Het is sterkt ontstekingsremmend 2: Het werkt kanker remmend 3:Het is een natuurlijke pijnstiller 4:Het verbeterd het leververmogen 5: Het is goed voor darmen en verteringssysteem 7:Verhoogd het weerstand 8:Helpt bij lever-gal kwalen 9:Helpt tegen overgewicht 10:Het voorkomt spierschade en helpt tegen spierpijn en 11:Het verlicht reuma/artrose/artritis en gewrichtspijn.
Heb je dit zelf geschreven of gekopieerd van internet?
Als het zo krom geschreven is in het artikel/advertentie zou ik er sowieso met een grote boog omheen lopen. Advertenties voor die “afval-wondermiddeltjes” voor mensen zijn ook vaak zo krom geschreven (lees: vertaald met Google Translate en klaar). Dat zegt al genoeg.
8nnemiek schreef:Ik ken het alleen als golden paste. Dat is een mengsel van kurkuma, zwarte peper en kokosolie. Een wondermiddel zou ik het niet willen noemen, maar het lijkt erg goed te werken bij mijn paard met CPL.
Het is prima om het lichaam te helpen om afvalstoffen af te voeren, maar zorg er dan ook voor dat je suikerarm voert.
Brandnetel en kleefkruid is ook een fijne combinatie om thee van te trekken, om afvalstoffen te helpen afvoeren.