Dit is een gras/kruiden-snoepje zonder granen of melasse, met 'weinig' suiker (< 10%). Ze zijn handig qua formaat en in gebruik. Ik doe veel aan grondwerk dus er gaat wel wat doorheen (al werk ik uiteraard aan steeds minder

Nu zit de winkel (tijdelijk?) met een leveringsprobleem, en raakt mijn voorraad op. Zelf bestellen bij Agrobs is een beetje een gedoe en komen nog best wat extra kosten bij dus ben ik aan het kijken of er eventueel makkelijkere alternatieven zijn.
Zo zijn er bv. de Vazuintjes, maar daar zit melasse in. Idem met de Excellent Sweet Herbs. Ben ook Metazoa Snaxx tegengekomen maar dat is volgens mij gewoon hun vitaminen/mineralen-brok in een ander formaat, en ze hebben niet persé extra vitaminen/mineralen nodig (krijgen een goede brok). De snoepjes van Vitalbix heb ik ook, maar zijn mij te duur om constant te gebruiken.
Iemand die nog opties weet?
Wil toch proberen melasse-vrij te gaan, suiker + zetmeel lager dan 10% en geen granen of andere 'rare' toevoegingen. Zo natuurlijk mogelijk zeg maar. En ook niet onbelangrijk: liefst een max. prijs van € 4 per kilo, want ze gaan er goed doorheen, haha.