stitchlover schreef:Je zou Vitalbix Breed and grow kunnen gaan voeren. Is ook voor jonge paarden. Zij staan bekend om hun suiker en zetmeel arme producten welke goed verdraagzaam zijn voor paarden die snel jeuken en last hebben van zomereczeem.
Ik voer zelf al ruim een jaar hun Active+ muesli. Heel tevreden over.
liberia schreef:Ik lees nergens op wat voor een weide de jaarling staat?
japielover schreef:Wijslander schreef:Andere vraag: hoe staat het met ontwormen?
dat is volgens mij niet de vraag
maar nee het zijn geen wormen en ja dat weet ik zeker
Mopjemop schreef:Zou een lucernebrok doen voor de eiwitten, Care for life voor het lekkere en de Vital voor de vitamines (beide van Pavo maar zonder troep/ballast stoffen).
Hp23 van Metazoa is een fijn lucernebrokje.
Mijn jonge paarden doen het er goed op!
liberia schreef:Een gezonde fjorden jaarling zou in de zomer ruim voldoende moeten hebben aan alleen gras. In mijn omgeving wordt geen enkele jaarling bijgevoerd, die lopen in de wei of natuurgebied en dat is het. Mijn gevoel zegt dat hier iets niet klopt.
liberia schreef:Een gezonde fjorden jaarling zou in de zomer ruim voldoende moeten hebben aan alleen gras. In mijn omgeving wordt geen enkele jaarling bijgevoerd, die lopen in de wei of natuurgebied en dat is het. Mijn gevoel zegt dat hier iets niet klopt.
japielover schreef:stitchlover schreef:Je zou Vitalbix Breed and grow kunnen gaan voeren. Is ook voor jonge paarden. Zij staan bekend om hun suiker en zetmeel arme producten welke goed verdraagzaam zijn voor paarden die snel jeuken en last hebben van zomereczeem.
maar jij voert het bij hun gewone brok.
en ik heb dus geen andere brok er bij.
ik ben bang dat hij aan een onderhoudende vitaminebrok niet voldoende heeft.
overigens is het absoluut geen exzeem.
hij krijgt heeft een poos niet gehad en toen stopte het jeuken.
vorige week weer een paar x gevoerd om het op te maken en toen weer toch gejeukt.
pompadour schreef:Je zou Vitalbix Breed and grow kunnen gaan voeren. Is ook voor jonge paarden. Zij staan bekend om hun suiker en zetmeel arme producten welke goed verdraagzaam zijn voor paarden die snel jeuken en last hebben van zomereczeem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker