Heltie horse ("Detox kuur voor paarden")

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Induna

Heltie horse ("Detox kuur voor paarden")

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-18 22:52

Kent iemand de producten van Heltie horse?
En dan bij voorkeur de lever en nieren en de spijsvertering.
(Maar ervaringen van andere producten van dit merk mogen ook)

Ik ben benieuwd *\o/*

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 09:45

Iemand die inmiddels ervaring heeft met hun producten

lailapri

Re: Heltie horse ("Detox kuur voor paarden")

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 13:59

in de spijsvertering zit een zoetstof, sorbitol. 350.000 mg is dus 350 gr. als 1 liter 1000 gr is (klopt niet altijd maar is het handigst rekenen) dan is het dus ruim een derde van de fles wat zoetstof (dan wel gewonnen uit druivensuiker, langzamer vrijkomend en minder calorieen, maar toch ongezond). Bij de 60 ml die je geeft is dat dus ruim 20 gr sorbitol. Voor mensen kan 10 gr al buikklachten geven en 20 gr diarree en uitdroging. De waarden voor paarden zijn mij niet bekend.
Daarbij die je 16/17 dagen met een fles van 52,95 best prijzig spul dus met 3,17 euro per dag.

Als ik kijk naar de lever en nieren is dat weer zoveel sorbitol. De prijs is 64,95 en je moet ook 60ml per dag geven. dat is dus 3,90 euro per dag. Klikt bijna als medicatie van de dierenarts zo duur. en om nu te zeggen dat er iets heel bijzonders in zit...

Wat me verder zou tegenhouden is de magnesiumchloride, ik ben niet echt weg van de mg verbinding.

Induna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 17:36

Ik heb een tijd terug een fles lever en nieren gewonnen..
Maar omdat er niet echt opstaat wat er in zit heb ik het nog niet gebruikt.
Ik heb contact gezocht met de makers van het product, maar kreeg helaas niet echt een verhelderende reactie;
"We gebruiken een speciaal geselecteerde mix van kruiden en etherische oliën. Alle zijn 100% natuurlijk en onschadelijk voor mens en dier. Daarnaast zijn alle supplementen van Heltie Horse gecertificeerd dopingvrij.

De exacte samenstelling geven we niet prijs. We hebben het product gedurende 3 jaar ontwikkeld en daarbij veel kosten gemaakt. Aangezien we vrij beschikbare kruiden en etherische oliën gebruiken, is het niet mogelijk om een octrooi of registratie te krijgen. Dit is alleen mogelijk voor chemische insecticiden en antibiotica.

De farmaceutische industrie is zeer geïnteresseerd om onze samenstelling te leren kennen om het vervolgens zelf te maken. Dit is de reden waarom we de exacte formulering niet geven"..

Het product staat nog steeds in mijn kast :P
En ik heb nog weinig ervaringen gelezen..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:38

Induna schreef:
Ik heb een tijd terug een fles lever en nieren gewonnen..
Maar omdat er niet echt opstaat wat er in zit heb ik het nog niet gebruikt.
Ik heb contact gezocht met de makers van het product, maar kreeg helaas niet echt een verhelderende reactie;
"We gebruiken een speciaal geselecteerde mix van kruiden en etherische oliën. Alle zijn 100% natuurlijk en onschadelijk voor mens en dier. Daarnaast zijn alle supplementen van Heltie Horse gecertificeerd dopingvrij.

De exacte samenstelling geven we niet prijs. We hebben het product gedurende 3 jaar ontwikkeld en daarbij veel kosten gemaakt. Aangezien we vrij beschikbare kruiden en etherische oliën gebruiken, is het niet mogelijk om een octrooi of registratie te krijgen. Dit is alleen mogelijk voor chemische insecticiden en antibiotica.

De farmaceutische industrie is zeer geïnteresseerd om onze samenstelling te leren kennen om het vervolgens zelf te maken. Dit is de reden waarom we de exacte formulering niet geven"..

Het product staat nog steeds in mijn kast :P
En ik heb nog weinig ervaringen gelezen..

Ja daaaaaag :') Wat een onzin. Wat hebben ze dan te verbergen, vraag je je af.

Mijn anglistenhart bloedt bij het woord heltie alleen al. Ik heb ze op Facebook al voorbij zien komen... hoop stemmingmakerij maar de onderbouwing is flinterdun. Daardoor neem ik ze net zo serieus als ze zelf doen. Niet héél erg serieus dus.

Chesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 12:39

Zijn er inmiddels al meer ervaringen met de supplementen?