Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Festeropre schreef:xDenies; heeft je paard ook een of meerdere antibiotica kuren gekregen?
SparklingApp schreef:Ik ben niet zo'n voorstander om zomaar vanalles te gaan geven, aan de andere kant is een bloedonderzoek gebaseerd op gemiddelden en wil dat niet automatisch zeggen dat een gemiddelde perse het optimaal is voor ieder individu.
Koper schreef:Ik zou het sowieso niet met voer oplossen maar daar vraagt TS toch niet om?
xDenies schreef:Koper schreef:Ik zou het sowieso niet met voer oplossen maar daar vraagt TS toch niet om?
Maar laat vooral weten hoe je het wel zelf zou doen in een soortgelijke situatie. We kunnen van elkaar leren, toch?
xDenies schreef:Ze heeft ontstekingsremmers gehad en Butagran.
Ze is 4x behandelt en na iedere behandeling heeft ze ontstekingsremmers gekregen. Vervolgens 5 dagen 2x p/d Butagran en daarna 5 dagen 1x p/d Butagran.
eilleen333 schreef:xDenies schreef:Ze heeft ontstekingsremmers gehad en Butagran.
Ze is 4x behandelt en na iedere behandeling heeft ze ontstekingsremmers gekregen. Vervolgens 5 dagen 2x p/d Butagran en daarna 5 dagen 1x p/d Butagran.
Ah, dan heb je zeker goede kans op maagzweren. Fenylbutazon is echt killing voor je maag en darmen.
Maar dan zou ik nog steeds eerder voor een kuur omeprazole gaan, icm scopie ter controle.
MTinker schreef:Maag support van de paardendrogist. Bevat magnesium en kruiden om maag en darmen te beschermen. Paard eet het ook goed.
En misschien een drainage kuur ivm vele medicatie uit lichaam halen?