Arti-Gold Ervaringen

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Equistretch

Arti-Gold Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-17 02:10

Beste allemaal,

Ik vroeg mij af.... zijn er nog mensen die Arti-Gold (Global medics) toedienen bij hun paard?, of is er inmiddels een nog beter supplement op de markt?. Het laatste topic wat ik kan vinden over dit product dateert van 2011.

Ik ben ruim 1,5 jaar bezig geweest mijn knappe ruin (9 jaar) te helpen met zijn (oude) trauma. Hij is in 2013 uitgegleden op het beton en heeft daarbij een scheurtje in de heupkom opgelopen en 2 weg gedrukte wervels. Bij de oude eigenaar heeft hij destijds al veel hulp gehad van een goede fysiotherapeut en is volgens de DA ook volledig hersteld (met een vraagteken voor de sport op hoger niveau). Zelf ben ik therapeut en werk met bioresonantie, homeopathie en fytotherapie, ook dat heeft hem enorm verbeterd.
Toch blijft hij nog wat trekken (minder gebruik) van zijn linker achterbeen aan de kant van die heup. Zeker als het nat en koud weer is heeft hij er blijkbaar wat last van.

Ik wil eens gaan proberen of Arti-Gold (als kuur en/of onderhoudsdosering) hem kan ondersteunen.
Ik lees er goede berichten over. Wie heeft ervaring met dit product?

Alvast bedankt !

ZING,VECHT,HUIL,BID,LACH,WERK EN BEWONDER!!!...

Equistretch

Re: Arti-Gold Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-17 00:53

Niemand?

ZING,VECHT,HUIL,BID,LACH,WERK EN BEWONDER!!!...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie