Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Onali schreef:En ze kunnen niet gewoon naar een fouragehandel gaan en hooi laten bezorgen/ halen??
danzzz schreef:Hoe erg ook, doe er niks aan want als jullie die dieren nu gaan voorzien van dekens en voer heeft die dierenpolitie straks geen zaak en gebeurt er niks.
Hoe erg ook, is dit eerst GOED kortsluiten met de dierenpolitie of je die dieren al KAN verzorgen lopende het onderzoek. Echt in het belang van die dieren, eerst overleggen en doe tot dat je toestemming hebt helemaal NIKS.
SinneJ schreef:danzzz schreef:Hoe erg ook, doe er niks aan want als jullie die dieren nu gaan voorzien van dekens en voer heeft die dierenpolitie straks geen zaak en gebeurt er niks.
Hoe erg ook, is dit eerst GOED kortsluiten met de dierenpolitie of je die dieren al KAN verzorgen lopende het onderzoek. Echt in het belang van die dieren, eerst overleggen en doe tot dat je toestemming hebt helemaal NIKS.
Antwoord Daan:
"Vanmorgen is er dieren politie geweest we mogen blijven voorzien van water en eten"
Ze hebben maw gewoon moeite alles uit eigen zak te betalen in deze onverwachte situatie.
Brainless schreef:Als de dierenpolitie is geweest zorgen zij (met spoed) voor de eerste verzorging.
Zij weten precies waar ze snel aan eten kunnen komen (regelen wat bij een fouragebedrijf en betalen dat ook).
Ook hebben zij opvangadressen waar de paarden goed (met DA zorg) worden opgevangen.
Dit is dezelfde dag nog geregeld.
karuna schreef:Welke hoek achterhoek moet ik me voorstellen. Als ik morgen veilig thuis kom kan ik woensdag als de weg beetje ok is wel wat dekens afgooien heb voldoende oudere dekens liggen in erg grote maat alleen. Zijn goed waterdicht alleen eea aan singels houtje touwtje nodig