HorseFlex Muscle Power Complex

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ilse

HorseFlex Muscle Power Complex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-17 13:13

Ik ben benieuwd of iemand de Muscle Power Complex van HorseFlex al heeft gebruikt en wat de ervaringen zijn?
Is de werking en uitkomst gelijk aan Myoplast?

Ben benieuwd! :)

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:46

Ik gebruik de MPC van Horseflex voor mijn paard. Ik ben zeer tevreden over de werking. Het herstel van Genghis Khan is beter na een training en zijn spieren zijn ook soepeler en beter ontwikkeld als zonder. Wij doen aan endurance en een goed bewegend en dragend paard is noodzakelijk.

Een ander voordeel van de MPC van Horseflex is dat er geen toevoegingen inzitten van bij suikers enz. Het is puur natuur. Ook wordt het goed gegeten door Genghis Khan. hij eet het zelfs zo zonder dat je het ergens in moet mengen.

Wij geven hem 2x daags 2 scheppen door het ochtend en avondvoer tijdens de trainingen en de wedstrijden en als hij rust heeft krijgt hij telkens 1 schep door het voer.

Vergelijken mij Myoplast kan ik het niet omdat ik dat nog nooit gebruikt heb. Maar ik denk niet dat ik dat ooit wil testen. Dit ivm de hoge % suikers.

Ik voer dit nu zeker sinds begin mei. Spieropbouw is geweldig. Ook is Genghis Khan rustiger en minder schrikkerig.

Het product is redelijk nieuw en je zult misschien niet veel referenties cq ervaringsberichten krijgen. Die van mij is in ieder geval zeer positief.

En ja, Horseflex is onze sponsor. Maar ze zijn het pas geworden nadat wij diverse producten van ze gekocht hebben zoals de Magnesium en Vitamine E.

Sponsor Passion4Horses Genghis Khan:
Horseflex supplementen
Partner Alex VB:
FitLine supplementen

dierfysio

Re: HorseFlex Muscle Power Complex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:07

Ik ken dit specifieke product niet, maar ben al vele jaren tevreden gebruiker (nou ja, mijn paarden dan) van Horseflex producten. Alles van zeer goede, zuivere kwaliteit. Werd door mijn zeer kritische oude paard goed gegeten (itt diverse andere merken, die hij gewoon liet staan). Als je vragen mailt, krijg je kundig en uitgebreid antwoord. Veel klanten van mij zijn er ook erg blij mee.

*\o/* www.dierfysio.nu voor dierfysiotherapie en chiropractie paard *\o/*
trotse mama van twee knappe zonen!

merelg82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 00:21

De Muscle Power Complex van Horseflex is een heel fijn product. Mijn Friese sportpaarden krijgen het nu een aantal maanden en komende steeds beter in hun bespiering. Ik vind het heel prettig dat het product (voornamelijk Spirulina) is aangevuld met Vitamine E, Magnesium en Creatine. Dat maakt het een totaaloplossing van spieropbouw, spierontspanning en een goed herstel. Mijn merrie is sinds het gebruik van MPC beter in staat om haar trainingen vol te houden en ziet er echt goed uit. Voorheen kon ze soms wat verzuren en dat is minder geworden. Ook mijn 3-jarige Friese ruin ontwikkelt zich goed wat betreft bespiering. Waar ik voorheen nog wel eens Myoplast gebruikte in bepaalde situaties, kies ik er nu voor om voor langere periodes MPC te gebruiken.

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:58

Even een schopje! Kom de HorseFlex Muscle Power Complex net tegen en ben ook benieuwd of het iets is. @TS heb je het geprobeerd en wat zijn dan je ervaringen?

Adellinde JJ (Turbo Magic X Metall) M1+5

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie