Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carl123 schreef:Dierenartsen weten totaal niet alles. Het is mijn recht om nog tweede opinie te vragen. Ik hoef daar zo geen antwoord op!
Als je het zelf niet weet, antwoordt je hier niet op. Dat is alzo netjes.
Rocamor schreef:Dan bel je toch 5 andere veeartsen en volg je het advies van de meerderheid....
Carl123 schreef:Rocamor schreef:Dan bel je toch 5 andere veeartsen en volg je het advies van de meerderheid....
Dan bel je toch, wat een antwoord is dat nu? Wie belt nu 5 andere veeartsen? Veeartsen zijn er om medicamenten te verkopen. Inside information wordt meestal maar gegeven door mensen die er meer van weten. Iedere veearts zal zeggen dat het ok is om te verkopen!
Carl123 schreef:Dierenartsen weten totaal niet alles. Het is mijn recht om nog tweede opinie te vragen. Ik hoef daar zo geen antwoord op!
Carl123 schreef:Rocamor schreef:Dan bel je toch 5 andere veeartsen en volg je het advies van de meerderheid....
Dan bel je toch, wat een antwoord is dat nu? Wie belt nu 5 andere veeartsen? Veeartsen zijn er om medicamenten te verkopen. Inside information wordt meestal maar gegeven door mensen die er meer van weten. Iedere veearts zal zeggen dat het ok is om te verkopen!
flappie28 schreef:Lees voor gebruik de bijsluiterVolgens de bijsluiter mag het gebruikt worden bij drachtige merries gedurende de hele dracht, dus daar zal je dierenarts ook vanuit gaan neem ik aan.
Carl123 schreef:Dan bel je toch, wat een antwoord is dat nu? Wie belt nu 5 andere veeartsen? Veeartsen zijn er om medicamenten te verkopen. Inside information wordt meestal maar gegeven door mensen die er meer van weten. Iedere veearts zal zeggen dat het ok is om te verkopen!
Nessa schreef:TS, met verkeerde been uit bed gestapt?
Lees de bijsluiter. Dan zul je lezen dat equest pramox niet geadviseerd wordt wij drachtige merries en bij equest geen vermelding, en mag het dus wel.
hengstveulen schreef:En dat is juist het rare ervan...hier in Duitsland word het WEL geadviseerd bij dragende meries....ook door mijn veearts. Dus zo raar is het neit om ergens anders nog advies te vragen. Ik had namelijk hetzelfde probleem met de mijne. Moest van wege de soort wormen Pramox hebben en ik wist neit beter dat het bij drachtige merries niet mocht....hier staat dus op de bijsluiter van wel en ook mijn DA zegt van wel