Veulen eet pavo sportfits mee??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sharoncaith

Veulen eet pavo sportfits mee??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 18:30

Dames...
Mijn merrie krijgt merriebrok en pavo sportfits muesli.. nu heeft het veulen van 14 weken besloten dat zei alleen der veulenbrok pavo podo lac 2 wil als er een handje muesli doorheen zit... anders verrekt ze het om dr brokjes te eten en steelt ze bij moeder alleen der muesli eruit... kan het heeel erg kwaad als het veulen een handje muesli door dr brokjes krijgt? Of heeft iemand nog een andere tip? Gewoon dr veulen brokjes laten staan zonder iets erdoor heeft geen zin want ze verrekt het om het alsnog op te eten en dag later staat het er nog.. mijn merrie weet dat het van het veulen is dus eet het echt niet op haha.

Polly
Moderator Algemeen

Re: Veulen eet pavo sportfits mee??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:59

Waarom zou het niet kunnen?

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:09

Kan prima, die van mij krijgt ook al van jongs af aan een handje sports fit door haar voer. Net zo'n moeilijke eter als haar moeder en sports fit is jammie. :))

sharoncaith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 20:21

mirjamalvaro schreef:
Kan prima, die van mij krijgt ook al van jongs af aan een handje sports fit door haar voer. Net zo'n moeilijke eter als haar moeder en sports fit is jammie. :))

Haha jep! Enige wat moeder eet is der brokken kuil en gras.... voor de rest snoepjes feuit etc lust ze niet haha. Maar gelukkig kan het geen kwaad...

sharoncaith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 20:22

Polly schreef:
Waarom zou het niet kunnen?

Omdat het voor sportpaarden is... dus ik heb geen idee of het kwaad zou kunnen voor het veulen... denk het niet maar wil het toch zeker weten.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:33

Hier hetzelfde hoor. Eerst samen de merriebrok opeten en daarna schakelen ze met zijn tweeën over naar de andere emmer met veulenbrok.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:42

Kan imo geen kwaad, bij ons eten de veulens gewoon mee uit de bakken van moeders en hebben ze dus ook haver erdoorheen :+

sharoncaith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-17 21:27

Marsu schreef:
Hier hetzelfde hoor. Eerst samen de merriebrok opeten en daarna schakelen ze met zijn tweeën over naar de andere emmer met veulenbrok.

Mijn veulen lust geen merriebrok... en mijn merrie lust geen veulenbrok... _/-\o_ gekke beesten!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:32

Mijn merrie krijgt Havens Kentucky Lite E, dat is ook voor sportpaarden, zijn granen. En haar veulen eet dat ook, hij is er gek op :Y)

Edit; Als zijn moeder het krijgt dan, voor iemand denkt dat ik m'n veulen dit echt voer ipv veulenbrok :')