PharmaHorse producten ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Perryx

PharmaHorse producten ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 21:34

Heeft iemand ervaring met de producten van PharmaHorse?
Ik ben op zoek naar een supplement voor mijn paard met spat in de benen en kwam uit op de PharmaHorse Glucosamine & MSM.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

nadina

Re: PharmaHorse producten ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:38

Super tevreden. Voor zover ik weet goede en zuivere kwaliteit en snelle, goede service. Ik ben heel tevreden met de producten. Ook niet super duur.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 21:41

nadina schreef:
Super tevreden. Voor zover ik weet goede en zuivere kwaliteit en snelle, goede service. Ik ben heel tevreden met de producten. Ook niet super duur.

Er staat inderdaad dat het van goede zuivere kwaliteit is zonder suikers ed :) Kan er dus van uit gaan dat dit klopt?

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:44

Tja ik heb er nooit onderzoek naar laten doen maar er staan geen toevoegingen op de verpakking. Het ziet er ook uit als zuivere poeder en ruikt verder ook niet zoet. Ik heb ervaring met de vitamine e, magnesium, msm en creatine en ben super tevreden.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:46

O en de glucosamine ook. Als je veel vitamines moet combineren zou je ook equilin kunnen overwegen. Ik voer nu alleen magnesium bij en heb gekozen voor pharmahorse maar straks in de winter kies ik toch weer voor equilin vanwege de vele poeders in het voer anders

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:49

Ik heb de MSM en magnesium, beide prima spul :j
Heb vóór het kopen eerst internet afgestruind, maar kon er niks negatiefs over vinden.. ;)
En ze rekenen geen verzendkosten, dat vind ik altijd wel zo fijn als ik ergens een klein potje van koop, dat er niet meteen 6€ bovenop komt.. :o

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-17 21:53

Oke top, ik ga de glucosamine met msm bestellen, en de glucosamine los. :)
Ik hoop dat het mijn paard wat helpt voor in de winter! dat hij wat sneller los in zijn lijf is.

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:54

Hier ook goede ervaringen. Pure producten zonder troep en altijd snel in huis na bestellen.
Sommige producten hebben een vulstof nodig, Pharmahorse gebruikt hiervoor msm ipv glucose (suiker).

Zizipicoleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:06

Ook hier een tevreden klant van PharmaHorse! Goede producten, goede service. Verder ook vaak leuke acties (gratis product erbij) en korting voor vaste klanten :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:38

Hier ook een zeer tevreden pharmahorse klant! Leveren altijd razendsnel, hebben mooie zuivere producten en vaak leuke proefjes of andere dingen bij je bestelling :j

Renss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:49

Hier ook tevreden over pharmahorse. Ik heb preventief voor mijn paard glucosamine met msm. Mooi poeder, inderdaad voor gekozen omdat het geen toevoegingen heeft. Netjes verpakt in zakje in emmertje, met maatschepje. Ik geef het gewoon over de brok, paard eet het netjes op.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 23:03

Ja ik ook goede ervaring. Ik had (heb nog) pure vitamine E ivm het voeren van olie/vetten afgelopen winter.
Ruikt niet zoet/nep/chemisch.

Ik heb ook een emmer zandweg van hun. Mooi spul ook. En goedkoop in vergelijking met andere aanbieders.

Succes met je paard. Goed dat je tijdig begint!

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 10:39

Ook ik ben een tevreden Pharmahorse gebruiker. Ik voer nu de magnesium en vit E/selenium, en heb MSM gevoerd. Bij de vit E/Selenium mengen ze met MSM, ipv suikers zoals vele andere dat doen en de magnesium is pure magnesium citraat. Betere supplementen heb ik nog niet kunnen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-17 17:43

Hier ook een tevreden klant. Ik geef magnesium en psyllium.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:06

Ik zie hier tevreden berichten maar zien jullie ook daadwerkelijk verbetering bij jullie paarden sinds jullie de producten geven?

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:17

Ja, zeker van de Vit E/Selenium, paard had wat strakke rugspieren en mijn chiropractor gaf aan om Vit. E eens te proberen en aangezien er te weinig selenium in het hooi zit, heb ik de combinatie supplement gepakt. Mijn paard heeft nu soepele rugspieren en trekt nu nooit meer de rug aan met het poetsen met de magic brush.

De magnesium ben ik niet over uit of dat echt wat doet eerlijk gezegd. Het werd mij wel aangeraden door mijn instructrice van de klassieke dressuur, omdat ze af en toe nogal gespannen is, maar dit kan ook het karakter zijn. Naar mijn idee zijn de hele scherpe randjes er wel af, maar twijfel wel. Ik maak nu eerst de pot leeg en kijk dan eens aan of er verandering op treedt als ze het niet meer krijgt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:22

Hier ook een vaste klant, heb er de lijnzaadolie en de electrolyten van.
Levering is heel snel, en de prijzen zijn ook prima :j

Lijnzaadolie gebruik ik het jaar door. Voorheen altijd die van de paardendrogist maar vanwege de verzendkosten overgestapt naar Pharmahorse. Verschil in vacht tijdens de overstap is er eigenlijk niet, wel een paar dagen wat slappere mest gehad bij de overstap maar dat was ook snel weer weg.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:26

gebruik hier elektrolyten vitamine e met selenium en magnesium ben heel tevreden over de producten. Snelle levering en snelle respons op je vragen

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:33

Ik voer de elektrolyten bij mijn paard na een zware training, echt heel fijn spul

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 12:35

Ik ben ook tevreden klant! De hoestmix is ook zeer aan te raden.