Er moet dus meer fosfor bij. Dat deed ik steeds met zemelen, maar [***] eet die steeds vaker met lange tanden. 100gr zemelen op 3/4 kilo luzerne is nog te doen, maar dat is te weinig voor de ca/p verhouding en meer zemelen door zijn luzerne of esparcette vindt hij niet lekker. Dus zoek ik meedenkers; wie weet een alternatief voor zemelen om de ca/p verhouding recht te trekken?
Aanvullende 'eisen':

- geen dikmaker, [***] is namelijk al te dik, hij krijgt de luzerne en esparcette ook niet om dikker te worden maar om meer spieren aan te maken. Zijn bodytype is van nature overvet en onderbespierd, vandaar dat hij nu eiwitten bijgevoerd krijgt in de vorm van esparcette, luzerne, wheypoeder en lysine. Voor de rest krijgt hij geen krachtvoer.
- geen Coolstance copra/kokosproducten; die heeft de omgekeerde Ca/P verhouding plus veel goed opneembare eiwitten dus was dat de ideale kandidaat, alleen kreeg [***] er een gigantisch dikke koker van, die pas weer verdween nu we met de kokos gestopt zijn. De dikke koker kwam dus niet door teveel eiwitten (nu is de kokos weer vervangen door luzerne) maar echt door de kokos
- als het iets is met veel koolhydraten/zetmeel, dan het liefst iets waar je maar weinig van hoeft te voeren waardoor die suikers en zetmeel weer wegvallen tegen de rest.
Ik kan natuurlijk niet alles een twee drie veranderen, maar alle tips zijn welkom!