Ik ben benieuwd wie dit voer voert en hoe het bevalt.
Voor mijn KWPN ruin ben ik geïnteresseerd in de heu cobs en de probalance dit vanwege het feit dat die van mij een zeer gevoelige spijsvertering heeft. Hij krijgt nu een combi van Fibra en Fiberforce maar de Fibra vind ie niet geweldig en hij blijft water bij de mest houden. Ik wil hem eigenlijk niet supplementeren vandaar de probalance.
Ja hij staat op gras, krijgt 24/7 hooi en verdeeld over de dag vier bakjes met Fibra in combi met Fiberforce want anders eet ie het niet. Ik geef nu een dag of vier de probalance en het lijkt wel wat te doen!
Ik had m'n merrie en jaarling op Hoveler maar de heu cobs aten ze helemaal niet en ik moest ook veel voeren om ze op gewicht te houden. Enige wat ik mooi vond was de kruiden müsli maar die was behoorlijk aan de Prijs.
xDaim
Geplaatst: 26-06-17 22:08
Ik voer mijn merrie Reformin, helaas voor mij eet ze het niet/slecht. Zodra ze het ruikt trekt ze haar neus al op. Meng het nu maar met muesli en kruiden.
Ik heb even gekeken naar de hoveler. Er zit maïs in dat is niet zo geschikt en is niet graanvrij. Je schrijft dat hij een gevoelige spijsvertering heeft dan denk ik dat er betere alternatieven zijn dan de hoveler probalance.