Ik ben al de hele dag bezig met het vergelijken van producten, momenteel heb ik er 15 naast elkaar staan en ben er misschien nog wat vergeten maar ik vind het wel even goed zo

Het gaat tussen, zoals de titel zegt, Vital Daily Complete en Agrobs seniormineral.
De twijfel gaat om het volgende:
- de daily bevat meer koper per portie, maar ook meer ijzer
- de senior bevat meer vitamine E (1 pony is hier gevoelig voor, krijgt een supplement in paardendosis en gaat momenteel ok maar heeft wel al terugvallen gehad).
- de senior bevat iets meer selenium (0.75mg per portie tov 0.48 per portie bij de Daily)
- de daily bevat meer aminozuren (zowel soorten als grammen)
Wat zouden jullie doen?
Voor meer info over wat ze nu krijgen en alle andere randinformatie graag hier naartoe: [VS] Koper-tekort: ervaringen?
Ik wil dit topic houden puur voor de keuze tussen de 2 aanvullingen, anders wordt het helemaal een soep. Bedankt

De andere producten die in mijn ogen om diverse redenen afvallen zijn: Aveve sport mix zero, Aveve mineral mix allround, Cavalor fiberforce, Equilin Balancer, Je paard gezond en fit balancer, Hayster vitaal mix, PAVO vital complete, PAVO biotin forte, Cavalor Nutriplus, Victorious Secret 200, Your horse trace MGO, Marstall Force & Metazoa Superfix Broxx.
Moest er toch nog iets anders bestaan wat DE oplossing is, nog beter dan de 2 bovengenoemde, dan verneem ik het graag