Ik heb een vraagje over supplementen.
Mijn paard heeft namelijk nogal moeite met ontspannen. Ze kan vaak nogal stijf zijn. Wanneer ze eenmaal warm gelopen is, kan ze de sterren van de hemel lopen.
Ze is bijna 14 en het enige wat ze tegen heeft, is haar lengte. Voor het goede is ze namelijk zo'n 10 á 15 cm te lang.
Omdat ze stijf was, ben ik begin mei begonnen met het bijvoeren van omega olie en magnesium. Het is iets verbeterd en ze is nu rustiger in haar hoofd, maar lichamelijk is ze nog niet optimaal.
Ik heb toevallig van de week een uitleg gehad van Synovium en hij raadde Myocare E aan.
Nu snap ik natuurlijk dat iemand van Synovium zijn eigen producten aanraadt, maar ik vroeg me af of het ook daadwerkelijk werkt.
De omega olie wil ik sowieso blijven voeren, al is het maar omdat ze dat écht super lekker vindt. De magnesium twijfel ik nog over, omdat ik niet het gevoel heb dat het écht iets heeft toegevoegd.
Maar ik vroeg me af of er ervaringen zijn met Myocare E, of gelijkmatige ervaringen met paarden met opstart probleempjes en de bijbehorende oplossingen.
Brand los