Onze tinker, 22 jaar oud, heeft sinds vorig jaar last van stof en schimmelallergie. Dit heeft hij overgehouden aan beschimmeld hooi. Hierdoor heeft hij ook last van copd.
Ik merk dat hij hier op sommige momenten meer last van heeft dan andere. We maken het hooi nat, hij staat op vlas en loopt eigenlijk vanaf 's ochtends 8 tot 's middags 5 op het land. Dit wordt weer langer zodra het langer licht blijft en uiteindelijk zal hij van de zomer 24/7 buiten staan.
Op dit moment heeft hij weer last van het hoesten. Hij wordt weer slomer en ik vind hem minder vrolijk. wat opzich logisch is als je last hebt van je ademhaling. Ik was vandaag bij de applejack en kwam Respirator boost van NAF tegen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn. Ik vind het namelijk best aan de prijs. Een 1L fles is €50
Hiermee zou je een goede maand doen.. Ik heb het natuurlijk even opgezocht en lees eigenlijk allemaal redelijk goede verhalen..
Geven jullie je paard dit elke dag? of wordt dit een paar dagen gegeven tot het hoesten stopt? want dan doe je natuurlijk langer met de fles. En merken jullie ook verschil in energie enzo? Mocht het echt zo goed werken vind ik het best het proberen waard
Als ik daarmee m'n paardje weer vrolijker kan krijgen.