Nu vroeg ik me af: wie heeft hier ervaring mee?
Gaat het bij jou om korrels/poeder/vloeibaar?
Gaat het vloeibare niet plakken en blijft er van poeder ofzo niet een gedeelte achter in het potje?
Overdoseer je om dat risico te verkleinen?
Hoe pak je zoiets aan? Alle tips zijn welkom!
Op dit moment krijgt de pony een complete vitaminenkorrel ('s morgens) + koper (vloeibaar), daarnaast krijgt hij 's avonds vitamine E (poeder). Verder zou daar in het pollenseizoen (nu dus blijkbaar ongeveer aan mijn pony te zien
) ook nog spirulina & magnesium bij moeten.Wat ik me afvraag: gaat dat met het vloeibare koper? Blijft dat niet plakken in het potje of zet zich dat op de vitaminenkorrel? En wat als je alleen vitamine E in zo'n potje doet, gaat dat er dan nog uit?
De vitaminenkorrel kan ik eventueel in 2 verdelen en dus 's avonds ook nog de vitamine E onder doen. Wat zou de beste manier zijn?
(daarnaast krijgt hij bietenpulp + lijnzaadvlokken als krachtvoer, dus het zou handig zijn als je daar gewoon bij voeren een potje op kan doen met alle extras in
).
) maar ik vind het toch vervelend, stoort mij al een tijdje dus vandaar dat ik kijk voor een andere oplossing

Wie zet de emmer bietenpulp klaar? Want daar kan het vloeibare supplement toch meteen doorheen? (En de rest eigenlijk ook, toch?)