Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lando2 schreef:Heeft ze misschien lange haren waardoor ze stroom minder voelt? Als ze zonder aanleiding door de draad loopt lijkt mij dat weinig met stress te maken te hebben?
Op het moment dat ze erdoor is dan is ze wel helemaal gek. Ik denk ook niet dat het stress is, maar misschien frisser zoals veel paarden in de winter. Maar wat ik dan raar vind is dat ze eerder nooit zo heeft gereageerd op care 4 life. tamary schreef:Hoe sterk is je stroomklok?, want mijn eerste indruk is dat ze er gewoon 0 respect voor heeft.
NenaC schreef:het kan ook verveling zijn, heb je ze al eens compleet van het krachtvoer afgehaald om te kijken of dat verandering brengt?
maximuss schreef:Ik mis de hoeveelheid hooi in je verhaal?
Siepie schreef:tamary schreef:Hoe sterk is je stroomklok?, want mijn eerste indruk is dat ze er gewoon 0 respect voor heeft.
Ik heb geen idee, mijn stiefvader regelt dat allemaal. Maar het is een klok die echt met een stekker in het stopcontact zit. Dat is inderdaad zo en daarom had ik zelf ook verwacht dat er geen stroom op zou staan, maar dat blijkt dus wel zo te zijn.
Siepie schreef:Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat de hoeveelheid stroom in orde is, aangezien mijn stiefvader eerder boer was en er veel koeien waren. Momenteel is dat niet zo en later zijn er pas pony's gekomen. Ik ga het zeker bespreken, want ik kan me niet voorstellen dat als er veel stroom op staat dat ze er dan op deze manier doorheen gaan.
mystery1980 schreef:Mijn pony gaat ook door het draad als hij op een wei staat met weinig gras en de wei daarnaast genoeg gras heeft staan. Ze vinden gras nu eenmaal vaak lekkerder dan hooi. Draadje iets verzetten zodat hij wat kan snoepen en hij blijft binnen.
Esther_r20 schreef:En eens een ander merk over geven? Misschien kan ze niet tegen een ingrediënt die in pavo zit?
Verder zou ik magnesium gaan bijvoeren.
Al zit er dan natuurlijk wel een deken op haar borst, maar de hals voelt ze dan wel echt. Rizette schreef:Lekt er niet ergens stroom weg? Of dat de draden op een paal zitten of iets dergelijks?
Esther_r20 schreef:Maar nerv control is toch evengoed van pavo?