Pavo Topsport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jonnekee

Pavo Topsport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-16 16:38

Hallo Bokkers,

Omdat ik alleen een oud topic kan vinden over de Pavo Topsport hierbij een nieuwe, wat zijn de meer recentere ervaringen met dit voer en wat vind je er de voor en nadelen van.

Ik heb een zak gehaald voor mijn ZZ-Zwaar paard om wat bij te geven maar de zak is nog niet open geweest eerst moest de de zak muesli leeg.

De voordelen weet ik dus nog niet, een nadeel vind ik wel dat het best duur is voor een zak van 15 kilo, en ik vraag me af of er niet teveel vitamine E inzit.

Wie o wie
Brand maar los. *D

Stelvio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 06:01

Ik ben fan, ons paard zit heel mooi in haar vacht en spieren.
Ze krijgt per dag 1 schep 18plus en 1 schep Topsport (verdeeld over meerdere voerbeurten).
Ik vind de prijs meevallen, ik ben nu goedkoper uit omdat ik geen losse supplementen meer bijvoer.

henshem

Re: Pavo Topsport

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 07:35

Vitamine E valt nog reuze mee hoor. Paarden hebben daar veel meer van nodig dan algemeen gedacht wordt. Zeker wanneer ze niet op de wei staan en bij zware training.

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 07:59

Ik heb het een tijdje gevoerd maar mijn paard werd er onhandelbaar door. 20 minuten als een gek door de bak en van alles schrikken en daarna "leeg" zijn. Ik voerde een kwartje per dag bij. Weer over gegaan op de sportfit muslie en zijn supplement en hij werd weer zichzelf. Terwijl hij op dat moment echt goed in het werk stond en dat kwartje niet bepaald te veel was.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 08:06

Ik heb het even bijgevoerd voor mijn z2 paard toen ons ruwvoer erg eiwitarm was en hij wat leeg aanvoelde in de training. Ik merkte geen verschil. Vond het vooral erg duur haha. Daarna maar weer overgegaan op de sportsfit en wat extra luzerne bij gaan geven