Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nora_nora schreef:Gaat je paard hoesten door eventueel stof of heeft hij een slokdarm probleem?
Jessix schreef:Als je denkt dat je paard mest eet omdat hij wat te kort komt zou ik hem eerder een vit.brok geven. Of misschien zelfs bloed laten prikken om zeker te weten wat hij dan te kort komt zodat je gericht kan aanvullen.
_Melanietje_ schreef:Jessix schreef:Als je denkt dat je paard mest eet omdat hij wat te kort komt zou ik hem eerder een vit.brok geven. Of misschien zelfs bloed laten prikken om zeker te weten wat hij dan te kort komt zodat je gericht kan aanvullen.
Ik denk het niet ik weet het heb hem betrapt namelijk. En in september heeft hij een grondig bloedonderzoek gehad en had toen niks te kort. Enige wat sindsdien is veranderd is dat ik hem van de luzerne /grasmix af heb gehaald.
Je zegt dat je zeker weet dat hij mest eet omdat hij iets te kort komt, maar uit de bloedtest blijkt dat hij niets te kort komt?
Jessix schreef:[/quote]Je spreekt jezelf tegen.Je zegt dat je zeker weet dat hij mest eet omdat hij iets te kort komt, maar uit de bloedtest blijkt dat hij niets te kort komt?
En dan weet ik ook wat een paard te kort komt zodat ik gericht kan aanvullen.