Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:In de havens zit best veel suiker en zetmeel zie ik.
Ik heb het even naast mijn eigen voer gezet, de subli dieetmix, op de site van voervergelijk
Linkje
http://www.voervergelijk.nl/vergelijken ... /dieetmix/
Esther_r20 schreef:Nadat hij jeuk kreeg van PAVO heb ik subli geprobeerd. Ook daar kreeg hij jeuk van (of dat was een restje Pavo dat kan ook) Daarom vind ik het zo spannend om over te stappen......
een week is bij ons
1x dressuurles 30/45 min
1x training 45 min
1x loswerken onder het zadel 45 min
2x naar buiten 1 tot 2 uur
1x longeren 30 min en over de weg uitstappen 15 min
1x compleet vrij
Training is instappen. loswerken, 15 min echt de punten uit de les oefenen en dan weer uitdraven etc.
Daarnaast staat hij in de paddock of land als deze droog genoeg is
) en 2 (of 3) keer per week heeft hij volledig vrij. Hierbij heeft hij dan ook tussendoor nog wel eens even een paar dagen/ een weekje achterelkaar volledig vrijFocussed schreef:Esther_r20 schreef:Nadat hij jeuk kreeg van PAVO heb ik subli geprobeerd. Ook daar kreeg hij jeuk van (of dat was een restje Pavo dat kan ook) Daarom vind ik het zo spannend om over te stappen......
een week is bij ons
1x dressuurles 30/45 min
1x training 45 min
1x loswerken onder het zadel 45 min
2x naar buiten 1 tot 2 uur
1x longeren 30 min en over de weg uitstappen 15 min
1x compleet vrij
Training is instappen. loswerken, 15 min echt de punten uit de les oefenen en dan weer uitdraven etc.
Daarnaast staat hij in de paddock of land als deze droog genoeg is
Vergeet niet dat spieren groeien in rust... Zes dagen per week aan de bak is heel pittig voor het lichaam en het zou me niks verbazen dat hij daarom inteert op de bespiering. Zou het werkregime terugvoeren naar 4 x lopen in de week, 3 dagen vrij (waarvan desnoods een dag nog even 10 minuten aan een halster longeren of gewoon lekker aan de hand stappen maar beslist niet meer).