Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:Waarom is meer ruwvoer via die stal niet mogelijk????
Jij betaald toch voor voeding op die stal, en als jouw paard iets meer moet dan moeten ze dat toch geven?
Sorry, ik lees het vaker,kan me er vreselijk over opwinden als ik lees dat dat niet kan![]()
, je betaald er toch voor, vind dat echt onzin en zou meteen een andere stal zoeken waar wel tegemoetgekomen word aan de wensen van het paard.
Wil je dat niet, toch gewoon hooi kopen, desnoods betaald je je huidige stalhouder meer,en anders paar losse pakjes hooi kopen en dat bij gaan voeren

ellepel schreef:Ik heb het gewoon nooit mee gemaakt,en lees het herhaaldelijk hier op bokt, vind het echt ook erg raar.
Je betaald toch voor de verzorging van je paard, echt maf dat een stalhouder dan dus een paard blijkbaar te weinig ruwvoer kan geven,
betaal je dan voor iets van 8 kilo per dag en wil je meer dan moet je zelf halen?
Hoe is dat bij jou geregeld dan
Zeker als je kijkt naar de prijzen die voor sommige stallingen betaald worden vind ik dat ze zich moeten schamen als jij als eigenaar er wat plakjes hooi er bij wilt dat ze dit dan weigeren en je zelf dingen moet regelen.
Krachtvoer zelf regelen,snap ik helemaal ,maar een paard wat een beetje hooi er bij moet hebben die moet dat toch gewoon hebben?
Wat dat betreft ben ik blij dat dat bij ons gewoon wel kan, en dat zit gewoon bij de prijs in
En sorry het gaat off topic, ik bemoei me er verder niet mee