Kruiden musli subli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bam16

Kruiden musli subli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 07:37

Hoi geven jullie dat droog of nat
Geef zelf nat maar hoorde als je droog geeft minder zwaar valt.
En.hoeveel geven jullie
Dank je.wel voor
Antwoors

ninne1

Re: Kruiden musli subli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-16 17:31

Mijn paard krijgt deze muesli geregeld. Ik geef dan 2x per dag nog geen kwart schepje door de brokken als extraatje voor de smaak. Ze vind deze erg smakelijk. Ook geef ik een een beetje door de bietenpulp, anders eet ze die niet op. Ik wissel hem wel af met andere muesli, vind hem vrij duur en voor mijn gevoel erg veel suikers.

Laj1

Re: Kruiden musli subli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 13:58

Deze muesli geef ik mijn paarden als beloningsvoer na het werk,een halve of hele schep per keer,wel droog

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:04

Waarom zou je het nat maken? Ik heb het een tijdje gevoerd toen dat paard zo ongeveer elk voer weigerde en met een maagzweer stond. De enige functie van deze muesli vind ik eigenlijk de smaak.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 14:06

Die van mij krijgen het ook, ik heb het in een grote ton gemengd met subli ponybrok en luzerne mix van Havens.
Van dat mengsel krijgen ze een halve schep + 150 gram balancer/vitamine brok (van jepaardgezondenfit.nl) en dan doe ik er nog lijnzaadolie overheen. Dus wel een soort van vochtig is het dan.