Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xLeoniee schreef:Ik vind de powerplus mix fijner! De kentucky werd mijn paard heel heet van in de omgang wat ik dus niet wou. Met de powerplus merk ik dit meer in het rijden
Charaz schreef:Wil je perse bij Havens blijven?
Cavalor vonden de mijne een stuk smakelijker
Syl1612 schreef:Heb de kentucky een poos gevoerd. Ze vind het lekker, maar de vogels ook. De haver zat gewoon heel in de mest. Ga morgen de power plus halen.
Heet werd ze niet van de kentucky
pol1 schreef:ProudJustify schreef:Ik voer ook Kentucky Lite E bij, maar ik laat het pletten zodat het beter opgenomen wordt en dat zie je dus duidelijk aan de mest, daar zit aanzienlijk minder aan granen e.d. nog in. Maar dat moet maar net kunnen daar waar je het koopt
Helaas dit is ook de geplette versie..
madamX schreef:Elco schreef:Ik heb ook zowel de draversbrok als de kentucky gevoerd, maar heb tot 2x aan toe bacterieeren in het voer gehad.. Dus Havens komt erbij niet meer in.
Bacteriën? Kan je uitleggen wat je precies bedoelt?
Elco schreef:stafylokokken bacterie in het voer,
Waardoor mijn paard goed ziek is geworden tot 2x aan toe.
De fabriek van Havens doet niet zoveel aan zijn controle van grondstoffen, en dan kan dit dus gebeuren.Ze zijn hier ook op de hoogte van gesteld us namelijk niet de 1 ste x.