het lijkt me weggegooid geld om duivelsklauw bij bute te geven. Plus dat je bij langdurig gebruik gewenning krijgt op kruiden, lijkt het me beter tijdelijk te stoppen met de duivelsklauw zo lang je die zakjes geeft.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 13:08
Buut is voor een ander probleem dan waar ik de duivelsklauw voor geef. Sinds ik de duivelsklauw er bij geef loopt hij veel beter.
dat kan zijn, maar de ontstekingsremmende en pijnstillende werking van de bute gaat die van duivelklauw vele malen overtreffen... Imo is het dan zonde om de duivelsklauw te blijven geven. Bovendien kan je sowieso een terugslag verwachten bij het stoppen van de bute.
ik zou niet zonder overleg met de buut stoppen maar even met je da overleggen of afbouwen noodzakelijk is. Die van mij kreeg zo'n enorme terugslag met stoppen dat ik meteen weer kon beginnen.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 14:10
Ik weet wanneer ik kan stoppen met buut, hij krijgt het 2 keer per jaar.Dat regel ik dan zelf.
Oke super, wou het toch voor de zekerheid even genoemd hebben. Dat beeld wat ik op mn netvlies kreeg de dagen na het stoppen doe ik mn grootste vijand nog niet aan zeg maar...
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-16 14:45
Dat lijkt me heftig hoor, nee ik stop als het kan.