Gisteren is er 1 losgelaten en uiteraard hadden de beide mot gekregen, gelukkig geen ernstige verwondingen.
Vandaag had ik beide weer buiten gezet, rond 7 uur langsgereden richting mijn andere paard en nog niks aan de hand. Half 9 kom ik aan en staat de andere hengst los!
gelukkig beide weer niks ernstig, maar bepaald lief zijn ze niet naar elkaar vandaar dat ik ze uit veiligheid van elkaar vast heb staan.
Echter vond ik ook een lege zak met 3! kilo kattenbrokken. incl. de bovenkant. De zak is dus geopend bij mijn hengstjes en opgevoerd. Het losgelaten hengstje was helemaal de weg kwijt en kreeg ik ook amper nog te pakken,ook in stal was hij enorm gestressd het arme dier

Maar nu mijn vraag of 3 kilo kattenvoer kwaad kan??? er is overduidelijk iemand bezig ze wat aan te doen en morgen ga ik zeker wacht lopen. Heb een vermoede maar bewijs het maar.
Paardje oogde normaal (op de stress na). Ik hoop uiteraard dat hij er niks aan overhoud en omdat hij normaal oogde nog geen nood voor mijzelf om de DA te bellen. Maar toch zit het me niet lekker. Zeker niet omdat ik geen info erover kan vinden. Las hier ergens op bokt dat het wel slecht voor de maag/darmen was. Maar in welke hoeveelheden?? ik ga er van uit dat er 3 kilo in is gegaan...
Uiteraard ben ik in alle staten, ik moet die persoon ook zeker niet tegenkomen op dit moment. Het feit dat iemand daar rond loopt met voorbedachte slechte bedoelingen laten mijn nekharen al overeind staan. Tegen al mijn principes in zet ik ze nog het liefst op dit moment de hele dag op stal... Word hier gewoon zo naar van.. want ja, nu is het kattenvoer maar morgen misschien wel rattengif..