Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eight schreef:Waar gebruik je elektrolyten bij paarden voor? Ik gebruik ze namelijk zelf tegen chronische obstipatie dus ik ben erg benieuwd welk doel het bij paarden heeft
En dat composeerd het vocht verlies van hem!
.
Priscilla_90 schreef:elektrolyten moet je toch alleen met water toedienen. ( staat er op de mijne wel op)
Ik doe 1 schep per dag in ze drinkbak.
smurffie schreef:Je eigen voer gewoon goed nat maken en laten staan dan heb je ook slobber. Paarden krijgen er dorst van dus zorgen dat er genoeg beschikking is over water als je het voert. Mijn paarden knapte er erg van op! Na een zware training krijgen ze het, herstel is zichtbaar makkelijker voor ze.
thoranLOVE schreef:smurffie schreef:Je eigen voer gewoon goed nat maken en laten staan dan heb je ook slobber. Paarden krijgen er dorst van dus zorgen dat er genoeg beschikking is over water als je het voert. Mijn paarden knapte er erg van op! Na een zware training krijgen ze het, herstel is zichtbaar makkelijker voor ze.
Moet ik dan bij die schep muesli gewoon een liter kokend water doen? En dan laten afkoelen natuurlijk. Wist niet dat dat gewoon kan
Ben zowel van de vloeibare vorm als de vaste vorm heel tevreden, had echt goede resultaten bij mijn paarden. 
_Evelien schreef:Ik heb hier ook een vraag over, dus stel ik hem maar hier, zoekfunctie gebruikt..
Welke elektrolyten kan ik het beste kopen? Ik lees net dat er zo min mogelijk suiker in moet zitten, welk merk raden jullie aan? Ik ga het gebruiken voor mijn endurance wedstrijden. En hoe snel je resultaat? Is dat gelijk nadat je het voert of duurt dat wel een paar uur?
Ben benieuwd of het resultaat dan direct zichtbaar is (dat ze wat opgewekter worden) of is dat pas een dag later?