Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier zal ze ook meer buiten komen te staan, dus dat gaat ook schelen.
ik vind het nogal lastig en ben me al wat aan het oriënteren, maar hield me nooit zo heel veel bezig met voer, aangezien ik nooit een eigen pony had en ook niet dacht dat ik ooit een zou krijgen. Wel gehoopt natuurlijk, ben me nu goed op alles aan het oriënteren! Wel rijd ik al 9 jaar, en heb ik zes jaar lang een pony met iemand gedeeld. Maar van dit soort dingen heb ik dan weer iets minder verstand.. 
Jetta schreef:Komt de pony straks meer op stal te staan?Of gaat ze dan ook op het land?
Ik zou stoppen met rijk kuil, dat is niet zo goed voor paarden. Geef gewoon hooi. Brok ....tja, ik ben geen voorstander. Zo ook haver.Granen zijn niet zo gezond voor paarden. Een pony heeft niet veel nodig. Ook niet als je vaak met haar werkt. Probeer gewoon goed hooi. Dat mag best wat grof zijn. Een mineralenblok erbij en vers water.
elenaMM77 schreef:je kunt dan rustig kijken of ze afvalt, aankomt of gelijk blijft.. valt ze af, heeft ze meer nodig.. komt ze aan, kun je het brok dus eigenlijk gewoon weglaten, blijft ze gelijk, dan kun je haar gewoon weer door beweging in conditie brengen en zit je qua voeding dus wel ok...