moonfish13 schreef:Ik ben er echt ontzettend tevreden over.
Hij word er alleen wel ontzettend heet van, hij springt op 100 gram terwijl hij er 150 mag echt boven je hoofd uit.
Nu krijgt hij 50 gram, en als hij hard gewerkt heeft soms wat extra en dat bevalt echt heel erg goed.
Voor eventuele tekorten omdat hij niet de juiste dosis krijgt heeft hij om die reden een goede liksteen in zijn stal.
Hij is nu gewoon zoals ik wil, niet te druk en toch fijn looplust en echt meer dan zat uithoudingsvermogen zo.
Hier op stal voeren er vrij veel mensen Metazoa.
Er zitten best wat metazoa voerders bij die er erg tevreden over zijn.
De rest van de mensen die gestopt zijn waren ook tevreden, maar sommige paarden aten het na een zak opeens niet meer.
Maar ik heb echt heel weinig negatieve klanken gehoord, ik ben hier de enige die last heeft met een te heet paard van metazoa.
Hier staan ca 20-25 paarden, ik weet zeker dat er zeker 8-10 het krijgen/kregen.
Op dit moment zijn dat er zeker weten nog 5 die het krijgen en weet ik van nog 4 andere dat ze het na verloop van tijd niet meer aten.
Hier precies t zelfde..alleen hier hebben de paarden t nooit willen eten. .vond t zelf ook smerig vieze smaak/ vieze geur..