Hallo iedereen, ik ben voor school bezig met een onderzoekje naar consumentengedrag van paard- en ruitergerelateerde producten. Ik heb een vragenlijstje van 10 vragen en ik zou het top vinden als jullie die voor mij konden invullen (het is anoniem). Het duurt niet meer dan 2 minuten.
Dit is de link:
Super bedankt!
Edit: Heb al meer dan 30 reacties dus ik kan de resultaten gaan verwerken. Ontzettend bedankt!
Laatst bijgewerkt door IndianRider op 14-05-16 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zou idd de enquete even aanpassen. ik koop geen snacks namelijk
Zoe_97
Geplaatst: 14-05-16 17:02
ik vindt je onderzoek nogal amateuristisch opgesteld. ik koop bijvoorbeeld echt niet maandelijks nieuwe spullen etc. maar ik heb niet de optie 0 aan te duiden. je had beter met schalen kunnen werken om betere resultaten te verkrijgen.
ik vindt je onderzoek nogal amateuristisch opgesteld. ik koop bijvoorbeeld echt niet maandelijks nieuwe spullen etc. maar ik heb niet de optie 0 aan te duiden. je had beter met schalen kunnen werken om betere resultaten te verkrijgen.
'Ik vindt' is nog veel amateuristischer
IndianRider
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-16 17:28
Bedankt voor het invullen allemaal! Ik had het iets duidelijker kunnen neerzetten inderdaad, maar met 1 doelde ik op maximaal 1. Dus eigenlijk 0-1 Nogmaals bedankt voor de reacties, ze stromen binnen!
Omdat dit topic thuis hoort op STW, maar de TS daar nog geen toegang tot heeft én omdat de link uit de openingspost verwijderd werd, komt hier een slotje.