Supplement bijvoeren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Sapphire

Supplement bijvoeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 20:53

Hallo,
Omdat ik toevallig een supplement tegenkwam wat mij best aanspreekt vraag ik jullie mening hierover. Mijn paard krijgt nu elke dag onderhoudsbrok, maispulp, wortelen en hooi. En de gehele dag weidegang. Alleen s nachts binnen. Hij zit goed in zijn vel maar wil toch wat bijvoeren. Onder andere voor de conditie en vitamines. Ik kwam hierbij uit op Pavo Vitalcomplete. Dit lijkt mij een goede aanvulling. Ik hoor graag jullie mening :)
Groetjes!

IsabelHx

Re: Supplement bijvoeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:57

Ik zou niet bijvoeren als hij goed in zijn vel zit eerlijk gezegd! Pas als je merkt dat hij tekort komt (in gedrag of bloedonderzoek of zo) zou ik vitamines bijvoeren. Als hij het nl niet nodig heeft is het zonde van je geld!

_Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-16 21:16

IsabelHx schreef:
Ik zou niet bijvoeren als hij goed in zijn vel zit eerlijk gezegd! Pas als je merkt dat hij tekort komt (in gedrag of bloedonderzoek of zo) zou ik vitamines bijvoeren. Als hij het nl niet nodig heeft is het zonde van je geld!

Bedankt! En hoe denk je over lijnzaadolie? Puur voor de huid en vacht. Heb er eentje met zomereczeem. Geluk niet hevig.

IsabelHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 07:46

Lijnzaadolie kan opzich geen kwaad denk ik. Zeker als ze zomereczeem heeft! En ook nog eens handig tijdens de rui!

_Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-16 21:06

IsabelHx schreef:
Lijnzaadolie kan opzich geen kwaad denk ik. Zeker als ze zomereczeem heeft! En ook nog eens handig tijdens de rui!

Oke bedankt!

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 14:21

_Sapphire schreef:
IsabelHx schreef:

Oke bedankt!

Staat die met eczeem op hetzelfde rantsoen?

_Sapphire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 17:03

Ja zolang het met een eczeemdeken onder controle is te houden wel ja.:)