Wormenkuur paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Wormenkuur paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 14:04

Hallo,

Vandaag heb ik mijn paard een wormenkuur gegeven, nou krijgt ze iedere dag 2 broodjes met supplementen wat ze altijd met plezier eet. Ik gaf vandaag dus de wormenkuur en ze vond het echt smerig... daarna gaf ik de broodjes maar die spuugde ze uit, ik ben nu zo bang dat ze door dat ze zo'n vieze smaak had van de wormenkuur nooit meer haar brood met supplement wil eten omdat ze de link heeft gelegd met iets vies. Zou dit mee vallen of hoe zien jullie dit?

Tinkertje89

Re: Wormenkuur paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:07

Gewoon morgen weer proberen lijkt me?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 14:09

Ik probeer altijd ook met brood wormen kuur maar ze eten het daarna altijd wel weer het brood.
Anders geef je eerst gewoon brood met niks er op? :)

En daarna weer keer met supplement

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 14:11

Tinkertje89 schreef:
Gewoon morgen weer proberen lijkt me?

ik maak me zelf er erg druk over dat ik eigenlijk vanavond er al heen wil, maar zou een paard die link zo snel leggen? terwijl ze haar brood altijd super at.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:19

Ach, dat doet die van mij ook altijd na de wormkuur.
Ik geef dan altijd iets lekker tegen de vieze smaak van de kuur, maar dat spugen ze net zo hard weer uit.. En de volgende dag gaat het er weer net zo makkelijk in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:21

Bambi1995 schreef:
Hallo,

Vandaag heb ik mijn paard een wormenkuur gegeven, nou krijgt ze iedere dag 2 broodjes met supplementen wat ze altijd met plezier eet. Ik gaf vandaag dus de wormenkuur en ze vond het echt smerig... daarna gaf ik de broodjes maar die spuugde ze uit, ik ben nu zo bang dat ze door dat ze zo'n vieze smaak had van de wormenkuur nooit meer haar brood met supplement wil eten omdat ze de link heeft gelegd met iets vies. Zou dit mee vallen of hoe zien jullie dit?

Ik zou zeggen: pak een broodje, loop naar je paard en kijk wat hij doet. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:23

Komt gewoon omdat de smaak dan nog even in de mond zit en ze denken dat het ook aan het brood zit. :j
Eén van onze paarden neemt 3 dagen geen snoepjes meer van je aan na een wormenkuur. :+
Durf er om te wedden dat hij morgen gewoon weer brood eet.

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:24

Mijn paard spuugd ook alles uit naar de wormenkuur .. Volgende dag niks meer aan de hand :Y)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:26

Die van mij eet dan ook nog vrij weinig uit de hand, dag erna staat hij 10x zo hard te drammen aan het hek rond voer tijd. Dus hij eet morgen z'n broodje echt wel weer op hoor!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 15:59

ik doe het door het voer(maar dat is de injecteerbare vorm ivomec)Eten ze gewoon op.De pramox krijgen ze wel in hun mond....dan zijn ze drie dagen boos op me.

A_Einstein4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 20:21

Denk niet dat hij die link legt. Probeer het morgen. Kan zijn dat ze de uren na de Wormkuur sowieso niet veel eten, door de vieze smaak. Heeft hij veel van de kuur uitgespuugd?