Iemand ervaring met flex gold van gold medics?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sunrise123

Iemand ervaring met flex gold van gold medics?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 18:31

Heeft er iemand ervaring met flex gold van gold medics? http://www.goldmedics.com/flex-gold-voor-paard.html Ik ben namelijk wel heel benieuwd naar ervaringen. Wat ze op de website schrijven klinkt erg interessant. Ik lees goede ervaringen over global medics, maar over gold medics kan ik niets vinden. Ben benieuwd naar reacties.

Tusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 18:33

Ik geef Flex Gold vanaf dec 15.aan 18 jarige met lichte artrose na 2 mnd duidelijk beter,soepeler.Het is op 1000 paarden getest en gunstig in prijs ondanks de hoge kwaliteit van de ingredieénten.
Ben het ook aan onze hond gaan geven!

pasohoeve

Re: Iemand ervaring met flex gold van gold medics?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:54

Ik heb ook flex gold van gold medics gebruikt. Werkt heel goed bij o.a.artrose Je kunt eens kijken voor meer informatie en recensies op hun facebooksite. Meer werkzame bestanddelen dan de andere merken.

EquuLibre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 11:15

Ik heb onlangs ook Flex Gold van Goldmedics gebruikt voor onze oude merrie van 25 jaar, die problemen heeft met haar linker achterbeen. Ze bleef echter manken en bij haar zag ik eigenlijk geen verschil. Nu, de dierenarts wist niet zeker wat het probleem was. Hij dacht aan artrose, maar het kan ook een peesprobleem geweest zijn. Ik heb echter ook de Flex Gold voor honden gekocht en heb het zelf dagelijks ingenomen gedurende zo'n 3-4 weken, omdat ik last heb van artrose. Normaal heb ik veel last van de gewrichten tijdens het stallen-poetsen in de winter. Deze keer: NIETS. Ik heb de ganse winter door vrolijk stallen gepoetst, zonder enige klachten. Dus, voor mezelf werkte dit supergoed en ik zal dit volgende winter opnieuw doen! Omdat het voor mezelf zo goed werkte, denk ik dat het probleem bij onze merrie niet zozeer artrose was, maar dat het toch iets anders moet geweest zijn. Dus, ik ben volledig pro en overtuigd van dit product en zal het zowel zelf, als voor onze paarden of honden gebruiken!