maar €80 vind ik toch veel... Heb nu nog een andere boer gevonden, ga die morgen even bellen en horen wat zijn prijs is, maar wat vinden jullie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar €80 vind ik toch veel...
scheelt toch weer 30 euro
en dan zal ik adres geven
pillow schreef:Even voor de duidelijkheid. Heeft iedereen het hier over hooi, dus dat droge niet in folie gewikkelde spul. Ik denk nl dat de meeste reacties hier over foliebalen voordroogkuil gaan. daar zit nogal wat prijsverschil in nl. Een grote baal van 500 kg hooi bevat veel meer voer dan een baal kuilvoer En eigenlijk moet je naar de prijs per ton kijken voor een duidelijk beeld. Een ton 1000 kg droog hooi (40 kleine pakjes)kost rond de €160,00 dus een pak van 500 kg voor € 80,00 is normaal.
liekensancho schreef:ik woon ook in oost vlaanderen ( tegen nederlandse grens) en we halen elke 2 weken een baal van 400 kg ongeveer, kost 50 euro, echt prachtig supermooi weidehooi. Bij ons alle drie (!) de kleine pakjes landbouwers/ veeteelders door hun voorraad heen. En ons stock was ook minimaal door de hete zomer van 2015.
Manege hier verderop vraagt ook 80 euro voor een groot pak.
Dus ik weet niet waar je woont maar als je ook regio sint-gillis-waas woont, dan pb maarscheelt toch weer 30 euro
en dan zal ik adres geven