ervaringen NAF Laminaze 5 Star?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Xliesje13X

ervaringen NAF Laminaze 5 Star?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 10:30

hoi allemaal,

ik heb een verzorgpony die al een tijdje hoef bevangen is... Nu ben ik aan het zoeken op internet en kwam ik dit supplement tegen: NAF Laminaze 5 Star. Paardendrogist raadt het heel erg aan voor hoef bevangen paarden alleen ik vraag me af of het ook zo goed werkt. Heeft iemand er ervaring mee?
alvast bedankt voor je antwoord! :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:24

Hoi, heb geen ervaring met deze, maar wel met Hippo Ex Laminitis. Erg te spreken daar over en geef deze nog steeds om de 3 dagen, kijk ook maar eens bij de ervaringen ook op http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... is/101506/

(o ja, bij Agradi en Epplejeck is deze in ieder geval vaak veel goedkoper te bestellen)

Xliesje13X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 17:33

flappie28 schreef:
Hoi, heb geen ervaring met deze, maar wel met Hippo Ex Laminitis. Erg te spreken daar over en geef deze nog steeds om de 3 dagen, kijk ook maar eens bij de ervaringen ook op http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... is/101506/

(o ja, bij Agradi en Epplejeck is deze in ieder geval vaak veel goedkoper te bestellen)

Ik heb de ervaringen gelezen van het product wat jij gebruikt en het zijn goede ervaringen dus wil het zeker uitproberen! Dankjewel voor de tip!
Wel vind ik het erg duur maar als het werkt heb ik het er voor over.

Edit: na het lezen van de omschrijving heb ik antwoorden op de vragen die ik hier boven aan jou had gesteld maar nu vraag ik me wel af waarmee je Hippo-Ex-Laminitis hebt gevoerd. Mijn verzorg shetlander krijgt geen extra voer en ik weet ook niet welk voer ik dan moet gaan voeren.

Blackberry28

Re: ervaringen NAF Laminaze 5 Star?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:11

Ik doe het zelf door een klein beetje slobber heen anders eet hij het ook niet. Hoeft maar een heel klein beetje te zijn. Snap dat een bevangen paard niet veel krachtvoer mag hebben.

Xliesje13X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 18:28

flappie28 schreef:
Ik doe het zelf door een klein beetje slobber heen anders eet hij het ook niet. Hoeft maar een heel klein beetje te zijn. Snap dat een bevangen paard niet veel krachtvoer mag hebben.

Oke bedankt voor je reactie!

Ben nog wel benieuwd maar de ervaringen van NAF laminaze 5 star, het is en blijft natuurlijk goedkoper en als het even goed werkt of beter werkt als Hippo ex laminitis is dat mooi meegenomen. :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 23:06

Inderdaad, is nog niet veel over te vinden op Bokt he, zag het wel een paar keer voorbij komen in het centrale topic, maar verder niet. Beterschap voor je pony in ieder geval, hopelijk is hij snel weer beter!

Xliesje13X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 16:36

Heeft niemand ervaring met dit supplement? :(

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:48

Ik voer het iedere zomer standaard bij als mijn paardje weer op de wei gaat in combinatie met een kür van Puur Lever. Deze combinatie werkt bij die van mij heel goed, je ziet binnen enkele dagen dat zijn lijf alles weer beter aan kan.

Xliesje13X

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 19:29

Liesbethje schreef:
Ik voer het iedere zomer standaard bij als mijn paardje weer op de wei gaat in combinatie met een kür van Puur Lever. Deze combinatie werkt bij die van mij heel goed, je ziet binnen enkele dagen dat zijn lijf alles weer beter aan kan.

Dankjewel voor je reactie!

Het wordt waarschijnlijk testen welk supplement het beste bij mijn verzorgpony past maar bedankt voor de reacties!