Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Tests hebben bewezen dat kiezelaarde helpt om het lichaam te ontdoen van kwik, E-coli, endotoxines, virussen (o.a. polio), orgaanfosfaten, pesticide residu en medicijn residu, ofwel het ontgift. Het helpt allergieën, voedselintoleranties en andere kwalen zoals misselijkheid, prikkelbaardarm syndroom, pijnen, jeuk, astma en sinusitis te verlichten ontstaan door parasieten. Daarnaast is het onder andere effectief in het tegengaan van vroegtijdig verouderen, het kan ouderdomsvlekken vervagen en helpt het herstel en onderhoud de elasticiteit van longweefsel. Ook verlaagt het de cholesterol, verlicht het pijnlijke gewrichten, bevordert gezonde haren en huid, tanden en tandvlees en nagels.

Cardy schreef:Volgens mij had ik dit al vermeld? Te veel poeder wat niet opgegeten wordt o.a. (te veel verspilling)
Verder ter ondersteuning van de training en sneller/makkelijker herstel na de training.
Ze ziet er verder super uit, glimt als een spiegel en is ondanks pittige training heel fijn (train d.m.v. super compensatie. Dus genoeg rust). Dit wil ik houden. Genoeg sporters die zichzelf ook ondersteunen d.m.v. dit soort supplementen.
listiglistje schreef:Als je poedertjes geeft kun je beter een slobbertje maken en dan de rest geven, dan gaat er niets verloren
. Ze krijgt het 1x per week en dan eet ze het grotendeels op. De rest moet mijn pony daarna opeten. Verwend nest is het haha.