Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ik heb inderdaad ook al gehoord dat het niet zo goed is
en heb er nog geen last van ondervonden mystery1980 schreef:dat is waarom ik niet snap dat het standaard in de marstall vito zit. Voer het daarom ook niet meer.
mystery1980 schreef:dat is waarom ik niet snap dat het standaard in de marstall vito zit. Voer het daarom ook niet meer.
Arabesk schreef:@ Safina, lollig, mijn andere paard heet SafinO haha, de zoon van Arabesk. Sorry even offtopic
Maar mijn paard, dat ik toen dus nog helemaal niet had, heet Saffier op zijn papieren. Dus achteraf past het wel.
Ik snap alleen echt niet hoe ze erop komen het in paardenvoer te doen. Maar dat heb ik met wel meer dingen. Bij sommige muesli's krijg ik het idee dat ik een zak pepermuntthee open heb getrokken. Vraag me af waar dat dan weer goed voor is....
. Safino heette al zo, geen idee waar de meisjes die de naam bedachten het vandaan hadden. Google geeft geen enkel resultaat, maar ach het is hetzelfde soort naam als Arabesk, dus het past wel bij elkaar
Arabesk schreef:mystery1980 schreef:dat is waarom ik niet snap dat het standaard in de marstall vito zit. Voer het daarom ook niet meer.
Tja ze stoppen er wel meer in. Ze leveren wat klanten willen, niet zozeer wat góed is voor een paard. In vrijwel alle biks en muesli zitten granen, sojaschroot en andere zetmeelbronnen. Géén voer voor paarden, maar een afvalproduct wat mooi verkocht wordt. Meng er wat luzerne doorheen en je kunt het fiber-flauwekul noemen.