"bijwerkingen" equivital gold mix

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wiermala

"bijwerkingen" equivital gold mix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 22:30

Hallo,

Is er hier iemand die ervaringen (positief of negatief) heeft met equivital gold mix. Ik kreeg dit product aanbevolen om de verschijnselen van zomerexceem bij mijn paard te verkleinen. Hij heeft het in lichte mate, maar schuurt soms wel wat. Daarbij bevat de mix koper wat er voor zou zorgen dat hij in de zomer zwart(er) blijft. Mooi mee genomen dus.

Nou ben ik niet iemand die zo maar supplementen geeft. Dus ik zou graag ervaringen horen. Wordt het paard er bijvoorbeeld ook frisser/pittiger van, wat ik ook al gehoord heb. Hij is geen dooie pier, maar ik zit niet te wachten op een paard die nu plotseling denkt dat ie op de racebaan zit.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:18

Mijn tip voor zomerexceem: Effektri omega-3 olie. Ik voer het nu sinds de lente. Normaal staat mijn paard de hele zomer onder een exceemdeken. Deze zomer was dat bijna niet nodig.

Ik heb zelf ook wel eens de gold mix bijgevoerd. Ik zag geen enkel resultaat, en mijn paard vond het niet te vreten.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:24

Hier was de gold mix een delicatesse en het hielp wel maar mijn paard was door ziekte ondervoed, hij was er erg snel weer boven op!
Maar dit exemplaar had geen eczeem klachten voor en na de pot goldmix.